خبرهای داغ:
دکتر معصومی اصل:

حیا و عفاف در همه ادیان و جامعه بشریت یک فضیلت اخلاقی است

همدان-مدرس دانشگاه با بیان اینکه حیا و عفاف در همه ادیان و جامعه بشریت یک فضیلت اخلاقی است، گفت: فقط پوشش حجاب و خواندن نماز و.. به تنهایی نجات دهنده نیست چراکه فهم زمانه و شناخت ولی بسیار حائز اهمیت است.
کد خبر: ۹۵۴۲۰۶۹
|
۰۳ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، دکتر منصوره معصومی اصل در همایش بصیرتی دختران قرارگاه فرهنگی بشری شهرستان بهار که با محوریت جنگ شناختی در راستای بصیرت و آگاهی با حضور ۱۰۰ نفر از دختران این قرارگاه در سالن اجتماعات نمایشگاه جامعه تمدن ساز مسجد جمکران استان قم برگزار شد، اظهار کرد: هم اکنون به جایی می‌رسیم که در برخی از سخت افزار‌های جنگی رتبه اول دنیا را داریم و به طور کلی رتبه دوم نظامی جهان را به خود اختصاص داده‌ایم؛ که این از افتخارات ما است.

وی با بیان اینکه دانش آموزان باید بدانند و بفهمانند و در عصر انفجار اطلاعات در دنیا قرار دارند، تصریح کرد: فضای مجازی قتلگاه فرهنگی است که برخی از دانش آموزان بدون آگاهی و بصیرت گرفتار آن می‌شوند و به مرور به گام‌های سبک شیطان نزدیک شده و میل به حیا و عفاف را کنار می‌گذارند.

این مدرس دانشگاه و پژوهشگر فعال گفت: نسل جدید نسلی باهوش و تیز هستند در عصر تکنولوژی تنها چیزی که همه نیاز دارند فهم درست زمانه است.

وی با بیان اینکه حیا و عفاف در همه ادیان و جامعه بشریت یک فضیلت اخلاقی است، بیان کرد: فقط پوشش حجاب و خواندن نماز و.. به تنهایی نجات دهنده نیست چراکه فهم زمانه و شناخت ولی بسیار حائز اهمیت است و در حال حاضر دشمنان داخلی از بی اعتمادی ولی گفتگو می‌کنند.

معصومی اصل همچنین در این همایش بر مباحث مسئولیت‌های شیعیان در آخرالزمان اشاره کرد و توضیحاتی در این راستا ارائه داد و در ادامه با دختران محجبه به پرسش و پاسخ پرداختند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات