خبرهای داغ:
مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی قزوین؛ 

افزایش ۱/۷ درصدی تولید انرژی خالص در نیروگاه شهید رجایی

موتابها عنوان کرد: بیش از ۶ میلیارد و ۷۰۰ میلیون کیلووات ساعت انرژی الکتریکی در ۶ ماهه نخست امسال از سوی واحدهای نیروگاه شهید رجایی قزوین، تولید و به شبکه سراسری تحویل شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۰۱
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹

 

قزوین_ به گزارش بسیج، ابوالفضل موتابها مدیر عامل نیروگاه شهید رجایی در تشریح این خبر بیان کرد: از ابتدای امسال تا پایان شهریور ماه، ۶ میلیارد و ۷۴۸ میلیون و ۸۱۷ هزار کیلووات ساعت انرژی الکتریکی خالص در واحدهای بخاری و سیکل ترکیبی این نیروگاه، تولید و به شبکه سراسری تحویل شده است.

موتابها تصریح کرد: از این میزان انرژی تولیدی، ۳ میلیارد و ۷۷ میلیون و ۹۶۰ هزار کیلووات ساعت انرژی در واحدها ۹ گانه نیروگاه سیکل ترکیبی و ۳ میلیارد و ۶۷۰ میلیون و ۸۵۷ هزار کیلووات ساعت انرژی در چهار واحد ۲۵۰ مگاواتی نیروگاه بخار تولید شده است.

موتابها در ادامه عنوان کرد: این در حالی است که در ۶ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، میزان تولید انرژی خالص در این نیروگاه به میزان یک و هفت درصد رشد داشته است.

نیروگاه شهید رجایی متشکل از سیزده واحد بخاری و سیکل ترکیبی است که در مجموع، سالانه با تولید بیش از ۱۲ میلیارد کیلووات ساعت انرژی، برق سه ونیم دهم درصد از کل کشور را تامین می کند.

 

انتهای پیام/۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار