خبرهای داغ:

جشن عاطفه ها جلوه نوعدوستی دانش آموزان

تبریز- همزمان با سراسر کشور مراسم جشن عاطفه ها با هدف کمک به دانش آموزان نیازمند با حضور مدیران استانی در دبیرستان معراج تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۲۹۳
|
۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، تراب محمدی معاون سیاسی اجتماعی استانداری آذربایجان شرقی در مراسم جشن عاطفه ها با گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: آسایش و پیشرفت کشور را مدیون انسان هایی هستیم که از جان و مال خود گذشتند.

وی ادامه داد: یک سوم رزمندگان دوران دفاع مقدس را دانش آموزان و معلمان تشکیل می دادند.

محمدی با قدردانی از عملکرد کمیته امداد و موسسات خیریه در برگزاری جشن عاطفه ها افزود: اینکه در تبریز متکدی نداریم در سایه تلاش های کمیته امداد و دیگر نهادهای حمایتی است.

 مدیرکل کمیته امداد آذربایجان شرقی در ادامه نیز گفت: امروز با همکاری آموزش و پرورش استان جشن عاطفه ها با هدف کمک به تحصیل دانش آموزان نیازمند برگزار می شود.

غلامعلی ملامهدی خاطر نشان کرد: حدود ۲۰ هزار دانش آموز در سطح استان از خدمات آموزشی و فرهنگی کمیته امداد بهره مند می شوند.

مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نیز طی سخنانی گفت: جشن عاطفه ها یک کار ماندگار از سوی کمیته امداد برای حمایت از دانش آموزان است.

سعادتی بیان داشت: جشن عاطفه ها فرهنگ نوعدوستی را بین دانش آموزان ترویج می دهد و تربیت دانش آموز دلسوز رسالت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار