فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک

مهمترین وظیفه مسئولان حفظ دستاوردهای شهداست

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک گفت: مهمترین وظیفه مسئولین پاسداری و حفظ راه و دستاوردهای شهدا و خدمت به خانواده آنان است.
کد خبر: ۹۵۴۲۴۷۲
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از اراک؛ سرهنگ پاسدار محمد مهجوری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک در جلسه شورای اداری شهرداری اراک با گرامیداشت هفته دفاع مقدس به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا در جنگ تحمیلی اشاره کرد و گفت: اکنون دشمن با تهاجم فرهنگی و با نفوذ در فضای مجازی در مقابل ما ایستاده است؛ دفاع مقدس، گنجینه تمام نشدنی است تا در مقابل این تهدیدات قاطعانه بایستیم.

وی افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران به یکی از ابرقدرت‌های جهان تبدیل شده است و 8 سال دفاع مقدس ایران اسلامی در برابر قدرت‌های جهان به الگوی کشورهایی تبدیل شده است که جرأت مقابله با استکبار را نداشتند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج اراک مهمترین وظیفه مسئولین را پاسداری و حفظ راه و دستاوردهای شهدا و خدمت به خانواده آنان دانست و گفت: وظیفه ما در برابر شهدا و خانواده‌های آنان سنگین و عظیم است همانطور که امام خمینی (ره) خانواده شهدا را چشم و چراغ کشور می‌دانستند، ما هر آنچه انجام دهیم در برابر عظمت و ایثار آنان ناچیز است.

مهجوری با تاکید بر لزوم هوشیاری در مقابله با توطئه‌های دشمنان تصریح کرد: دشمن برای هرچیزی در کشور نقشه دارد تا مردم ایران اسلامی را دچار اشتباه کند اما مردم آگاهانه و با هوشیاری نقشه دشمنان را خنثی می‌کنند.

وی سلاح اصلی مقابله در جنگ تحمیلی را ایمان به خدا و اعتقاد به فرهنگ عاشورایی و علوی دانست و خاطرنشان کرد: هر آنچه که ما امروز داریم از تجارب هشت سال دفاع مقدس است، همان راهی که شهدا در آن حاضر شدند و بهترین داشته خود یعنی جانشان را فدا کردند.

انتهای پیام/

 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار