همزمان با هفته دفاع مقدس؛

برگزاری همایش حلقه های صالحین ویژه دختران نوجوان در زاهدان

برگزاری همایش حلقه های صالحین ویژه دختران نوجوان در زاهدان
به مناسبت هفته دفاع مقدس همایش حلقه های صالحین ویژه دختران نوجوان در پایگاه سیدالنسا حوزه مقاومت کوثر زاهدان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۲۸۸۷
|
۰۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۱۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان،صفیه کیخا فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر گفت: همزمان با هفته دفاع مقدس نشست حلقه های صالحین درپایگاه سید النساء باحضور بسیجیان برگزار شد.


وی اظهار داشت: دفاع مقدس امنیت ملی ایران را تضمین کرده است و ما آن‌قدر قوی شده‌ایم که حتی قدرت‌های بزرگ هم تصور حمله نظامی به ایران را ندارند.


کیخا تصریح کرد: امروز به برکت خون شهدا و دستاوردهای دفاع مقدس، ایران از کشورهای تعیین کننده امنیت جهانی است و کشورهایی که در زمان جنگ متخاصم بودند اکنون خواهان ارتباط با ما هستند.


وی با اشاره به اینکه، امنیّت همه‌چیز یک کشور است اظهار داشت: نیروهای مسلّح امنیّت‌سازند و باید به نیروهای مسلّح از جهات مختلف رسیدگی کرد و تلاش شان را ارج نهاد.


این مقام مسئول گفت: نیروهای زیادی هستند که ایمنی را در مرزها به وجود می‌آورند و بسیاری هستند که در داخل کشور امنیت را بوجود می آورند.


فرمانده حوزه مقاومت کوثر افزود: ما الان با اتّکاء به رشادتهایی که رزمندگان در دفاع مقدّس انجام دادند در جهان سربلند هستیم.


صفیه کیخا در پایان گفت: اینکه ما امروز بخواهیم امنیت، عزت و اقتدار ملی را برای آینده حفظ کنیم و ارتقا بدهیم باید به گذشته هم یک نگاه دقیقی داشته باشیم.
انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار