یکی از مسئولان سپاه عجب شیر:

جوان انقلابی با نهایت تلاش در برابر دشمن مقاومت می کند

تبریز- یکی از مسئولان سپاه عجب شیر گفت: فرهنگ جهاد تمام شدنی نیست، جوان انقلابی با نهایت تلاش و توان در مقابله با دشمن تا ظهور امام زمان مقاومت می‌کند.
کد خبر: ۹۵۴۳۵۳۵
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر صیامی در نشست سیاسی به مناسبت هفته دفاع مقدس در جمع بسیجیان حوزه ولیعصر(عج) عجب شیر افزود: هفته دفاع مقدس یادآور خون های مقدسی است که در پای شجره طوبای انقلاب اسلامی ریخته شد فرزندان جبهه و شهادت اطاعت را عبادت می بینند.
وی ادامه داد: دوران دفاع جانانه ملت در برابر تجاوز وحشیانه دشمن منشأ غرور ملی پایان ناپذیری برای مردم سلحشور ایران گردید و توطئه مشترک شرق و غرب برای به زانو درآوردن ملت بزرگ ایران را به فرصتی برای اثبات توانمندی های اسلام و انقلاب و کشور تبدیل شود.
 صیامی اضافه کرد: هفته دفاع مقدس نمودار مجموعه ای از برجسته ترین افتخارات ملت ایران در دفاع از مرزهای میهن اسلامی و جانفشانی دلاورانه در پای پرچم برافراشته اسلام و قرآن است.
وی با تاکید بر شجاعت و اسوه بودن بسیجیان بیان کرد: هر ملتی که چنین دلاوران آگاه و شجاعی را در دامان خود پرورده باشد حق دارد به آنان ببالد و آنان را الگوی تربیت جوانان خود در همه دوران ها بداند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار