رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز اعلام کرد

هفت حوزه آماده برگزاری انتخابات نظام پرستاری در آذربایجان شرقی

تبریز- رئیس دانشگاه علوم پزشکی تبریز در بازدید از فرایند ششمین دوره انتخابات نظام پرستاری گفت: هفت حوزه انتخاباتی آماده برگزاری انتخابات باشکوه نظام پرستاری در استان آذربایجان شرقی است.
کد خبر: ۹۵۴۳۷۷۴
|
۰۷ مهر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، دکتر بهمن نقی پور با اشاره به جزئیات برگزاری این دوره از انتخابات گفت: انتخابات نظام پرستاری با حضور رشته های مختلف پرستاری، هوشبری، بهیاری، فوریت های پزشکی و اتاق عمل امروز جمعه هفتم مهرماه 1402 همزمان با سراسر کشور در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: آرای انتخابات نظام پرستاری در 28 صندوق با 16 صندوق در تبریز و 12 صندوق در شهرستان ها اخذ می شود.
دکتر تقی پور اظهار داشت: با توجه به اطلاعات و آمار از آراء ماخوذه در استان آذربایجان شرقی خوشبختانه آرای ماخوذه نسبت به دوره های قبل افزایش چشمگیری دارد.
وی افزود: مشارکت هر چه بیشتر گروه پرستاری در این انتخابات بدون شک تاثیر بسزایی در حل مسائل و مشکلات این گروه خواهد داشت.
تقی پور از تداوم انتخاب تا ساعت 20د شب خبر داد و گفت: مشمولین و رای دهندگان می توانند در ساعات مقرر پای صندوق های رای حضور یابند.
 دکتر علیرضا فرشی آذری رئیس هیات نظارت بر انتخابات ششمین دوره نظام پرستاری، رئیس دانشگاه را در این بازدیدهاهمراهی کرده و بر فرایند انتخابات نظارت داشت.

ارسال نظرات