تجهیز پایگاه های مقاومت بسیج شهرستان قدس به وسایل ورزشی

رزمایش تجهیز پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه ورزشی و تفریحی در شهرستان قدس برگزار شد .
کد خبر: ۹۵۴۴۰۲۷
|
۰۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۹:۳۶

  به گزارش خبرگزاری بسیج : رزمایش تجهیز پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه ورزشی و تفریحی  با حضور سرگرد پاسدار هادی  حفیظی فرمانده سپاه شهرستان قدس ، وحید گلیکانی فرماندار و جمعی از فرماندهان حوزه های مقاومت بسیج در شهرستان قدس برگزار شد .

سرگرد پاسدار هادی حفیظی فرمانده سپاه شهرستان قدس ضمن اشاره به فعالیت های بسیج شهرستان در حوزه های مختلف ورزشی بیان کرد : به مناسبت ایام بزرگداشت هفته دفاع مقدس رزمایش تجهیز پایگاه های مقاومت بسیج در عرصه ورزشی و تفریحی برگزار شد و همه پایگاه های بسیج شهرستان که در زمینه های مختلف فعالیت می‌کنند مجهز به این تجهیزات ورزشی خواهند شد . با توجه به فرامین مقام معظم رهبری (مدظله العالی) بسیج خود را مکلف می‌داند که در سه حوزه تحصیل ، تهذیب و ورزش به صورت ویژه فعالیت کند ، مجموعه بسیج در حوزه ورزشی و تربیت بدنی اقدامات متنوعی داشته است تا بتواند نسل نوجوان و جوان را جذب فضای تربیتی بسیج کرده و آنها را از ظرفیت فعالیت های ورزشی و فعالیت های نشاط آفرین سالم در سطح جامعه بهره مند کند . مجموعه های اماکن ورزشی که ما در مجموعه سپاه و بسیج در اختیار داریم به صورت ویژه در اختیار قشر جوان و نوجوان ما قرار گرفته است و امکان استفاده از آن برای عزیزان ما در شهرستان قدس فراهم است ، سالن های فوتسال ، والیبال، صخره نوردی ، تیراندازی ، بدن سازی ، ورزش های رزمی و زمین چمن همه مجموعه هایی هستند که ظرفیت استفاده از آن در شهرستان و بسیج شهرستان ایجاد شده است ، علاوه بر این عموم مردم نیز امکان استفاده و بهره مندی از این امکانات را با قیمت پایین تر و خدمات بهتر دارند .

 فرمانده سپاه حضرت مهدی موعود (عج) خاطر نشان کرد : پایگاه های بسیج به عنوان یکی از مجموعه های اثرگذار محلی و مورد اعتماد مردم که عموما در مساجد شهرستان مستقر هستند یکی از مجموعه هایی است که هم در حوزه های فرهنگی ، علمی و محرومیت زدایی فعالیت شاخص دارد هم در حوزه ورزشی و تربیت بدنی . توانستیم تجهیزات قابل توجهی در زمینه ورزشی اعم از میز پینگ پونگ و فوتبال دستی برای پایگاه ها فراهم کنیم که هم مساجد را فعال کنند و هم نوجوانان و جوانان از این وسایل ورزشی استفاده کنند . بسیج در این چند دهه در همه ابعاد به خوبی درخشیده است یکی از اون عرصه های زیبایی که مورد اقبال و استقبال نوجوانان و عموم مردم بوده فعالیت های ورزشی است تا هم رتبه های برتر ورزشی را در سطح کشور و بین الملل کسب کنند و هم به صورت محلی نشاط و شادابی و سلامت ایجاد کنند . امیدواریم با تجهیزاتی که قرار است در پایگاه ها مستقر شود  زمینه فعالیت بیشتر بسیج در محلات ایجاد شود و جوانانی را که در عرصه های مختلف ورزشی ، فرهنگی و عرصه های متنوعی که در راستای پیشرفت کشور فعالیت می‌کنند  فعال و متعالی ببینیم .

هادی حفیظی درباره چگونگی استفاده افراد از این امکانات ورزشی یاد آوری کرد  : مردم شهرستان می‌توانند از طریق پایگاه های مقاومت بسیج ، معاونت تربیت بدنی و معاونت فرهنگی سپاه از این خدمات استفاده کنند .

 

خبرنگار : پریسا کسائی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار