خبرهای داغ:

برگزاری آیین پایانی جشنواره استانی حرکت‌های جهادی هنرمندان در بناب

تبریز- آیین پایانی دومین جشنواره استانی حرکت‌های جهادی هنرمندان سپاه بناب در سالن اجتماعات دانشگاه این شهرستان برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۱۸
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۱۸

برگزاری آیین پایانی جشنواره استانی حرکت‌های جهادی هنرمندان در بناب

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرمانده سپاه بناب در این آیین راز موفقیت ایران را در پستی و بلندی ها تفکر جهادی عنوان کرد.
 اصغر اسفنداری به اهمیت و کارگشایی حرکت‌های جهادی در طول ۴۴ سال انقلاب اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: آنچه انقلاب اسلامی را پیروز کرده و روز به روز بر شکوفایی آن می‌افزاید کارهای جهادی است.
وی حرکت‌های جهادی را موثر در پیشبرد و به سرمنزل مقصود رساندن انقلاب اسلامی دانست و افزود: آنچه ما را در جبهه‌های حق علیه باطل سربلند ساخته، تفکر جهادی بوده چراکه شهدا و رزمندگان در سرما، گرما و بیابان‌ها و جنگل‌ها بدون هیچ چشمداشتی به دنبال اهداف الهی و جهادی خود بودند.
وی تفکرات سرمایه‌داری را کذب اعلام کرد و اظهار داشت: هر زمانی که در عرصه‌های مختلف به این سمت و سو رفتیم بی‌نتیجه بوده و از دستیابی به اهداف خود جا مانده‌ایم.
اسفندیاری از عملکرد فضای مجازی بی در و پیکر انتقاد کرد و پیشنهاد داد: شناساندن و نحوه استفاده درست از فضای مجازی باید در اولویت قرار گیرد که توسعه و تبلیغ حرکت‌های جهادی می‌تواند یکی از راهکارهای مناسب برای حل این معضل باشد.

برگزاری آیین پایانی جشنواره استانی حرکت‌های جهادی هنرمندان در بناب

این جشنواره به همت کانون بسیج هنرمندان و بسیج سازندگی بناب با مشارکت بسیج هنرمندان، بسیج سازندگی و فضای مجازی سپاه عاشورا برگزار شد که فعالیت هنرمندانه گروه‌های جهادی، محرومیت زدایی، جهاد تبیین کار و کارگر جهادی، کمک مومنانه، امیدآفرینی و شعار سال از موضوعات اصلی این جشنواره بودند که ۴۸۵ اثر در سه محور فیلم و مستند، عکس و پوستر و خاطره و دلنوشته ارسال شده بود.
شرکت کنندگان در این جشنواره از شهرهای تبریز، بناب، مراغه، آذرشهر، اسکو، سراب و هشترود بودند که بعد از داوری به سه نفر از منتخبین و پنج نفر به صورت تقدیری در هر حوزه جایزه نقدی و لوح تقدیر توسط مسئولان اهدا شد.
در این رویداد هنری از خانواده شهید هنرمند نصرت اله غفاریان زاد از شهدای هنرمند بناب نیز تجلیل شد.

برگزاری آیین پایانی جشنواره استانی حرکت‌های جهادی هنرمندان در بناب
در حاشیه اختتامیه دومین جشنواره استانی حرکت های جهادی هنرمندان کارگاه عکاسی باحضور هنرمندان جهادگر به همت بسیج هنرمندان و بسیج سازندگی سپاه بناب در سالن کنفرانس دانشگاه بناب برگزار شد.

منتخبین بخش خاطره و دلنوشته:
تقدیر از پنج هنرمند بدون اولویت
زهرا نصیری، حکیمه ارجمند دانش، علی آبگون، توران سیاح، مرتضی آتشدامن


رتبه سوم خانم شیوا ساسانی از شهرستان اسکو
رتبه دوم بصورت مشترک آقای بهمن پورتقی از بناب و خانم خدیجه عبدوی از سراب
رتبه اول خانم مهدیه داداش رستمی ثالت از بناب


منتخبین بخش عکس و پوستر:
تقدیری جشنواره خانم خدیجه ره آورد بدون اولویت


رتبه سوم آقای مهدی فرهادی از هشترود
رتبه دوم آقای حسین محمد نسل از مراغه
رتبه اول خانم اله محمدی از بناب


منتخبین بخش فیلم و مستند:
تقدیر از شش هنرمند بدون اولویت
سپیده محمودی،معصومه مردمی،مهدی صفوت راد،زینب شتاب،امید مردم خواه،ثریا اصلانی

رتبه سوم آقای مهدی رهیده از بناب
رتبه دوم خانم زینب وکیلی ابر از تبریز
رتبه اول دبیرخانه در این بخش هیچ انتخابی ندارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار