خبرهای داغ:

مرکز ترویجی مرغ بومی ۵ هزار قطعه‌ای در باغملک افتتاح شد

واحد پنج هزار قطعه‌ای پرورش مرغ بومی در روستای تمبی بخش قلعه تل با حمایت قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی سپاه باغملک افتتاح شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۱۸۳
|
۰۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، سرهنگ فاضل عارف فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان در آیین راه‌اندازی مرکز پرورش مرغ بومی اظهار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس واحد پنج هزار قطعه‌ای پرورش مرغ بومی در روستای تمبی بخش قلعه تل با اشتغال مستقیم ۳ نفر و غیر مستقیم ۵ نفر با اعطای وام اشتغال زایی از طرف قرارگاه اقتصاد مقاومتی بسیج سازندگی راه اندازی شد.

عارف ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و گرامی داشت یاد و خاطره شهدای عزیز، گفت: واحد پنج هزار قطعه‌ای پرورش مرغ بومی با همکاری و پشتیبانی سازمان بسیج سازندگی و اعطای تسهیلات کم‌بهره در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی در شهرستان باغملک راه‌اندازی شده است.

وی افزود: این واحد تولیدی توانایی پرورش سالانه بیش از ۵۰ هزار نیمچه مرغ بومی را دارد به گونه‌ای که می‌تواند قسمت عمده‌ای از نیاز این شهرستان و شهر‌های همجوار را تامین کند.

عارف هدف از راه‌اندازی این واحد را کمک به معیشت و اشتغال خانوار‌های روستایی و کاهش وابستگی روستا‌ها به بازار‌های شهری دانست و گفت: در هر شهرستانی آموزش رایگان کنترل، نظارت، کمک به بازاریابی و فروش از سوی بسیج سازندگی به متقاضیان دریافت وام اشتغال‌زایی ارائه می‌شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار