شهدا، ایثارگران و جانبازان یادگار و راویان مقاومت هستند

فرمانده سپاه زهک گفت: خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند.
کد خبر: ۹۵۴۴۵۶۳
|
۱۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از زهکف، سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه زهک در این دیدارها بیان کرد: دیدار با خانواده شهدا، ایثارگران و جانبازان و رسیدگی به امور آنان وظیفه همه مسئولان است و باید در اولویت قرار گیرد زیرا آنها یادگار و راویان مقاومت هستند.

وی افزود: امروز در جامعه بیش از هر زمانی نیازمند ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هستیم و شهدا سرمایه اصلی نظام اسلامی و عامل اقتدار، امنیت و آسایش امروز کشور هستند که با جانفشانی ایران اسلامی را سربلند و عزتمند کردند.

محبی تصریح کرد: ایثارگران مایه افتخار جامعه، میراث‌داران انقلاب اسلامی و سرمایه‌های معنوی کشور به شمار می‌روند و دیدار با آن‌ها و رسیدگی به مشکلات آنان وظیفه ماست و در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دلجویی از خانواده‌های ایثارگران افتخار بزرگی است و به طور قطع خدمت مخلصانه به این افراد رضایت خداوند متعال را در پی دارد.

گفتنی ست در این دیدار که با حضور امام جمعه، مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه و هئیت همراه، رئیس بنیادشهید و امور ایثارگران و رئيس اداره کار و رفاه اجتماعی بود از دو ایثارگر شهرام کول زاده و ایثارگر محمد میر تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار