تکریم و معارفه مدیر غذا، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو

تبریز- دکتر مهدی ایمانی به عنوان مدیر جدید نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی معاونت غذا و دارو معرفی شد.
کد خبر: ۹۵۴۴۶۷۱
|
۱۱ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن با اهمیت شمردن موضوع غذا در سلامتی انسان ها، وظایف و مسئولیت های ذاتی این مدیریت را علی رغم وجود بعضی چالش ها، تضمین کیفیت و ایمنی مواد خوراکی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی عنوان کرده و و حفظ سلامت شهروندان در این ارتباط را خط قرمز مسئولیت های این معاونت برشمرد.

دکتر مسلم نجفی از زحمات بیش از دو دهه دکتر رمضانی در طول تصدی مدیریت قدردانی کرد و گفت: به عنوان یک شهروند هم که در این جامعه زندگی می کنم بر خود وظیفه می دانم از تلاش هایی که دکتر رمضانی در حوزه غذا و سلامت مردم و رونق تولید استان انجام داده اند قدردانی کنم و ان شاا... از تجربیات وی در این حوزه بهره مند خواهم شد.

وی معرفی دکتر مهدی ایمانی به عنوان مدیر جدید افزود: انتظار داریم مدیریت جدید ضمن تکریم بیش از پیش ارباب رجوع قوانین را بصورت شفاف تر به تولید کنندگان عرضه و افزایش آگاهی مصرف کنندگان و تسریع در انجام امور را در اولویت کاری خود قرار دهد.
در ادامه مراسم، دکتر رمضانی ضمن تشکر و قدردانی از کلیه همکاران، یادآور شد که با تلاش دسته جمعی  کلیه کارکنان، جزو مدیریت های برتر این حوزه در کشور بوده و بازخورد تلاش کلیه همکاران این حوزه در رشد روز افزون صنعت غذا، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی استان نمود عینی پیدا کرده است. مدیر سابق مواد غذایی و بهداشتی معاونت غذا و دارو ضمن آرزوی موفقیت برای دکتر ایمانی اظهار امیدواری کرد با توجه به تجربه و تخصص وی، و با درنظر گرفتن اولویت سلامتی مردم به حول و قوه الهی شاهد پیشرفت روزافزون در این مدیریت خواهیم بود.
دکتر مهدی ایمانی مدیر جدید نظارت بر مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی نیز در این جلسه ضمن قدردانی از زحمات دکتر رمضانی گفت: بسیار خشنودم که در کنار همکاران متخصص و پرتلاش حوزه سلامت استان قبول مسئولیت کرده و تلاش خواهیم کرد با بهره گیری از ظرفیت ها و توان همکاران شاهد رشد روز افزون در این حوزه و توسعه واحدهای تولیدی باشیم.
در پایان مراسم حکم دکتر ایمانی به وی اعطا شده و لوح تقدیر و هدایایی از طرف معاونت و انجمن صنایع غذایی استان به دکتر رمضانی اهدا شد.

ارسال نظرات