خبرهای داغ:

پیام تبریک فرمانده سپاه عاشورا بمناسبت هفته انتظامی

تبریز- سردار عباسقلی زاده؛ فرمانده سپاه عاشورا در پیامی خطاب به فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی، فرا رسیدن هفته انتظامی را به وی و همکاران پرتلاش در فراجای استان تبریک گفت.
کد خبر: ۹۵۴۵۳۶۳
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، در متن پیام سردار عباسقلی زاده آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم
برادر ارجمند سردار سرتیپ دوم پاسدار علی محمدی
فرمانده محترم انتظامی آذربایجانشرقی

سلام علیکم

به تعبیر رهبر فرزانه انقلاب، فرماندهی انتظامی یکی از ستونهای استوار امنیت در کشور است و این نقش ارزشمند در سالهای اخیر نمود و ظهور بیشتری یافته است.
بی‌شک تامین امنیت به مثابه یک فریضه مقدس در سرفصل اقدامات نیروهای مسلح قرار دارد که بخش مهم و قابل توجهی از این فریضه مقدس بر دوش فرزندان ملت عظیم‌الشأن ایران در فراجا است.

بمناسبت هفته انتظامی با سپاس به درگاه الهی، از تلاش‌های شبانه روزی، ارزنده و قابل تحسین فرماندهی انتظامی استان قدردانی می‌کنم و دست و بازوی یکایک فرماندهان و کارکنان فعال آن مجموعه پرافتخار را می‌بوسم و بدینوسیله اعلام میدارم تداوم،تعامل و ارتقا همکاری های سپاه و فراجا، زمينه ساز توفيق بیشتر در تامین امنیت پایدار خواهد بود.

دوام توفیق جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان مؤمن، شجاع، فداکار و خدوم فراجای آذربایجانشرقی در ظل عنایات حضرت بقیه‌الله الاعظم (ارواحنا فداه) و تبعیت از تدابیر، منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب بر حقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه‌ای (مدظله‌العالی) را از درگاه خداوند متعال طلب می‌کنم.

سرتیپ دوم پاسدار اصغر عباسقلیزاده
فرمانده سپاه عاشورا

ارسال نظرات
آخرین اخبار