خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گلپایگان:

هفته نیروی انتظامی،فرصتی برای مرور مجاهدت‌های مظلومانه عزیزان فراجا

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی،در آستانه هفته نیروی انتظامی،پیام تبریکی خطاب به سخت کوشان فراجا و مردم شهید پرور و بسیجیان گلپایگان صادر کرد.
کد خبر: ۹۵۴۵۴۴۸
|
۱۵ مهر ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از ناحیه گلپایگان استان اصفهان: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان بمناسبت هفته نیروی انتظامی و در راستای تقدیر از مجاهدت‌های مظلومانه و پر برکت سبزپوشان فراجا پیام تبریکی صادر کرد.

متن این پیام به شرح ذیل است:

هفته پرافتخار نیروی انتظامی فرصت مغتنمی است برای مرور مجاهدت‌های مظلومانه و پر برکت سبزپوشان و افتخار مجاهدت‌های عزیزان  فراجا در هر زمان و مکان در سرتاسر میهن اسلامی از مرز‌ها، بیابان‌ها و جاده‌ها گرفته تا روستا‌ها و شهر‌ها، خشکی‌ها و دریا‌ها و جای جای این کشور پهناور در تمامی لحظات روز و شب با همه وجود و توان خود با خدمت صادقانه و بی‌منت به ملت بزرگوار ایران اسلامی...

اقدامات شجاعانه و جهادی و صبر و استقامت و افتخارآفرین نیروی انتظامی در مقابله با اقدامات  پیچیده دشمن در صحنه های امنیتی،اجتماعی و... مایه مباهات و سرافرازی می باشد که رضایت مقام معظم رهبری«مدظله العالی» را به ارمغان آورده است.

اینجانب ضمن تقدیر و تشکر و قدردانی از مجاهدت‌های بی‌وقفه شما سبزپوشان ولایت درشهرستان گلپایگان، هفته نیروی انتظامی را به  فرمانده محترم انتظامی شهرستان، همکاران سختکوش و خانواده‌های محترم به ویژه خانواده معزز شهدای امنیت و جانبازان فداکار فراجا تبریک عرض نموده ،توفیق روز افزون تان را در همه عرصه‌های خدمت و زندگی، تحت عنایات امام عصر«عجل الله تعالی فرجه الشریف» و رهنمود‌های مقام معظم رهبری، حضرت امام خامنه‌ای «مدظله العالی» از خداوند بزرگ مسئلت دارم.

 

سرهنگ پاسدارسیدعباس میرکریمی

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان

ارسال نظرات
آخرین اخبار