فرماندار خمین

نظم عمومی و امنیت اجتماعی مهم‌ترین مأموریت فراجا است

فرماندار خمین گفت: نظم عمومی و امنیت اجتماعی از مهم‌ترین مأموریت‌های فراجا است، فلسفه وجود فراجا برای تحقق این دو امر است.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۲۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از خمین؛ حمید کمانکش فرماندار خمین در آیین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح شهرستان خمین گفت: در آزمون حوادث سال گذشته، فراجا مورد هدف قرار گرفت که بحمدالله با ایستادگی و اقتدار و صبر، غبار فتنه‌ فرو نشست و این نیرو سربلند بیرون آمد.

وی با یادآوری اینکه سال گذشته دشمن امنیت و اقتدار کشور را هدف گرفت، افزود: نیروهای ارزشمند فراجا در مقابل هجمه‌ها و شبهه افکنی‌های دشمنان ایستادگی کردند.

فرماندار خمین امنیت امروز را مرهون مجاهدت‌های نیروهای نظامی و انتظامی دانت و گفت: در حوادث سال گذشته به‌واسطه خون پاک شهدا، ایستادگی نیروهای نظامی و انتظامی، جهاد تبیین و روشنگری، کشور از این فتنه هم عبور کرد.

کمانکش بیان داشت: نظم عمومی و امنیت اجتماعی از مهم‌ترین مأموریت‌های فراجا است، فلسفه وجود فراجا برای تحقق این دو امر است، هیچ نظام و حکومتی بدون این دو مستقر و باقی نمی‌ماند.

وی ادامه داد: امنیت اساسی‌ترین نیاز بشری است، اگر امنیت نباشد، رسیدن به کمالات انسانی هم میسر نیست. در نظام مقدس جمهوری اسلامی و در سایه حاکمیت ولایت‌فقیه رسیدن به کمالات انسانی برای آحاد جامعه امکان‌پذیر است.

فرماندار خمین خاطرنشان کرد: نیروهای فراجا برای تحقق امنیت اجتماعی شبانه‌روز در حال تلاش و مجاهدت هستند و ان‌شاءالله این تلاش‌ها منجر به ظهور حضرت ولی‌عصر(عج) خواهد شد؛ پویایی نیروی انتظامی خمین موجب رضایتمندی تمام اقشار این شهرستان شده است.

گفتنی است در پایان این برنامه از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا و نیروهای فراجای خمین تجلیل شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار