خبرهای داغ:

پیام استاندار خوزستان به مناسبت گرامی‌داشت هفته انتظامی

استاندار خوزستان با صدور پیامی هفته انتظامی را گرامی داشت.
کد خبر: ۹۵۴۵۵۸۶
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،پیام استاندار خوزستان به مناسبت گرامی‌داشت هفته انتظامی به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم

نیروی انتظامی یکی از ستون‌های استوار امنیت در کشور است این نقش ارزشمند، در سال‌های اخیر برجستگی بیشتری یافته است. مقام معظم رهبری (مدظله العالی)

فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در تاریخ معاصر ایران، قرین با شجاعت و ایثارگری غیور مردانی است که با توکل به خداوند متعال و استعانت از انفاس قدسی حضرت، ولی عصر (عج)، خالصانه و بی ادعا با بذل جان خود در ایجاد امنیت و آرامش روانی جامعه تلاش فراوانی نموده اند.

هفته انتظامی فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره شهیدان نظم و امنیت و یادآوری خدمات بزرگ و قدردانی از یکایک کارکنان، ماموران، مدیران، فرماندهان عزیزی است که ماموریت خطیر خویش را به انجام رسانده و می‌رسانند.

اینجانب، هفته انتظامی را به تمامی کارکنان فداکار و خانواده صبور و شریف آنان که با ایثار و جانفشانی همواره موجب تحقق امنیت و آرامش مردم و حراست از دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مجاهدت می‌نمایند، تبریک و تهنیت عرض نموده و امیدوارم با عنایات خداوند سبحان و تحت فرماندهی داهیانه فرمانده معظم کل قوا افزایش توان رزمی، هوشمندی و نهایتا شکوفایی روز افزون این عزیزان را که یقینا مایه مباهات نظام اسلامی خواهد بود شاهد باشیم.

علی اکبر حسینی محراب
استاندار خوزستان

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار