خبرهای داغ:

طنین زنگ حمایت از ملت آزاده و مظلوم فلسطین در مدارس خرمشهر

دانش آموزان مدارس خرمشهر در پی عملیات غرور آفرین مجاهدان فلسطینی برعلیه اشغالگران صهیونیستی با تجمع در مقابل مدارس خود و با شعارهای مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا با مردم و دانش آموزان فلسطینی همراهی کردند.
کد خبر: ۹۵۴۵۷۳۴
|
۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خرمشهر به فرموده رهبرحکیم و فرزانه انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه ای: رژیم غاصب صهیونیستی، رفتنی است، دولتهایی که به سراغ قمار عادی‌سازی رفته‌اند بدانند که به قول اروپایی‌ها دارند روی اسب بازنده شرط‌بندی میکنند، این سرطان بدست فلسطینیان و نیروهای مقاومت ریشه‌‌کن خواهد شد.

 

حجت الاسلام موسوی صالحی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه درناحیه مقاومت بسیج خرمشهر با یادآوری فرمایشات ولی امر مسلمین جهان گفت؛ در پی عملیات جوانان غیور فلسطینی با عنوان طوفان الاقصی بر علیه رژیم منحوس وکودک کش صهیونیستی، ملت شریف و آزاده ایران اسلامی همپای ملتهای آزاده جهان در حمایت از مظلومان عالم به پا خواست.

وی افزود؛ دانش آموزان مدارس، دانشگاهها فرهنگیان و اولیای فرهیخته وظلم ستیز خرمشهری نیز حمایت خود را از مجاهدت ملت آزاده و مظلوم فلسطین و کرانه باختری اعلام میدارند. 

 

او ادامه داد ؛ به همین مناسبت برنامه اعلام همبستگی ویژه ای در روز 16 مهرماه همزمان در سراسر مدارس دانش آموزی در خرمشهر برگزار شد که گوشه ای از آن در قالب یک کلیپ توسط بسیج دانش آموزی حوزه خواهران به خبرگزاری بسیج ارسال شده و تقدیم مخاطبین گرانقدر می گردد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار