رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان:

واحد‌های تولیدی باید به فکر بازارهای جهانی باشند

زنجان-رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: واحد‌های تولیدی باید به فکر بازارهای جهانی باشند در غیر این صورت ادامه حیاتشان سخت خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۴۶۱۲۶
|
۱۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۰

واحد‌های تولیدی باید به فکر بازارهای جهانی باشند

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان، صمد یوسفی‌اصل در مراسم افتتاحیه نمایشگاه بین‌المللی صادرات به روسیه اظهار داشت: اکثر واحد‌های تولیدی استان مواد اولیه را از صنایع مادر تامین می‌کنند که قیمت آن‌ها مطابق قیمت‌های جهانی وحتی بالاتر نیز است ومجبور هستند با همان قیمت جهانی کالا‌ها را به فروش برسانند.

وی با بیان اینکه اکثر واحد‌ها کمتر از ظرفیت اسمی در حال فعالیت هستند، گفت: تمام تولیدکنندگان مجبور هستند به بازار‌های جهانی فکر کنند و اگر واحدی که به بازار جهانی فکر نکند ادامه حیاتش سخت خواهد بود.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان با تاکید بر گفت و گوی رو در رو بیان کرد: با توجه به گسترش فناوری گفتگو‌های رو در رو مثل برگزاری نمایشگاه‌هافرصت را برای گفتگو صمیمانه باز می‌کند.

وی با بیان اینکه تجارت بین دو کشور ایران و روسیه به حد انتظار نرسیده است گفت: باید برگزاری چنین نمایشگاه‌های را غنیمت شمرد واگر این کار انجام نشود این فرصت را به کشور‌ها دیگر خواهیم داد.

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی زنجان گفت: امیداریم برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی زنجان را به مرکز تجارت ایران با کشور روسیه تبدیل کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار