فرمانده سپاه کربلا:

۱۳۵۰ روستای مازندران تا سه سال به همت سپاه کربلا تامین آب می‌شوند / ساخت ۱۹ هزار مسکن محرومین و ۵۰ مدرسه روستایی در دستور کار است

ساری-سردار مسلمی با اعلام اینکه ۱۳۵۰ روستای مازندران مشکل آب شرب دارند، گفت: در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۶۰ هزار میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی طی سه سال هزینه شده است.
کد خبر: ۹۵۴۶۸۹۰
|
۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، حضور سردار مسلمی "فرمانده سپاه کربلا" در روستای شیرداری بخش هزارجریب شهرستان بهشهر آئین اختتامیه جشنواره کتابخوانی " یار مهربان " با حضور اهالی، کودکان و نوجوان این منطقه برگزار و از دانش آموزان برتر و برگزیده با اهدای هدایایی تکریم و قدردانی به عمل آمد.

خبر

سردار مسلمی در این مراسم،با اشاره به اینکه افتخار می کنیم خدمتگزار شما مردم باشیم، گفت:دشمن روی کاهش جمعیت سرمایه گذاری کرده است.

فرمانده سپاه کربلا به فقر و محرومیت دوره قبل انقلاب اشاره کرد و افزود:پدران و مادران ما در دوره قبل انقلاب با مشکلات فراوانی دسته و پنجه نرم می کردند اما امروزه وضعیت فرق کرده است.

خبر

سردار مسلمی سبک زندگی و تربیت فرزندان در فضای صمیمی مناطق روستایی را یک نعمت برشمرد و خاطرنشان کرد:سبک زندگی در مناطق روستایی با داشتن ایمان و اعتقاد اهالی روستا چشمگیر است.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه تربیت فرزند، نام و اسم صالح، مکات تربیتی از مهم ترین نکات تربیتی فرزندان است، اضافه کرد: در احادیث آمده نامگذاری اسم صالح روی فرزند،حق فرزند بر والدین است و باید ادا شود.

خبر

سردار مسلمی در ادامه با تاکید بر توجه و ضرورت والدین بر تربیت فرزندان،گفت: فرزندان صالح دستگیر پدران هستند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه باید برای تربیت آینده سازان این کشور، تلاش کنیم، تصریح کرد: فرزندان باید در خدمت والدین باشند چرا که آن‌ها جز باقی الصاحات به شمار می‌روند.

سردار مسلمی در بخش دیگری از سخنان خود به وظیفه سپاه در خدمتگزاری به مردم اشاره کرد و گفت: سپاه امروز خدمتگزار مردم است و در حد توان و بضاعت خود مشکلات مردم را رفع می‌کند.

خبر

فرمانده سپاه کربلا با کار‌های اجرایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه کربلا هم اشاره کرد و یادآورشد: از دی ماه سال گذشته تامین آب شرب را در ۲۰۰ روستا برعهده گرفتیم که از این تعداد ۱۵۰ روستا از نعمت آب شرب بهره‌مند شدند که تا پایان بهمن ماه امسال ۵۰ روستای دیگر هم ازاین نعمت بهره‌مند خواهد شد.

سردار مسلمی با اعلام اینکه ۱۳۵۰ روستای مازندران مشکل آب شرب دارند، افزود: در قرارگاه امام حسن مجتبی (ع) ۶۰ هزار میلیارد تومان برای بهره برداری از پروژه‌های آبرسانی روستایی طی سه سال هزینه شده است.

به گفته فرمانده سپاه کربلا احداث  ۱۲۰۰ کیلومتر جاده روستایی و  ۱۹ هزار مسکن محرومین و نیز لایروبی سردهنه‌های رودخانه‌ها برای آبرسانی مزارع در این سه سال در دست ساخت است.

سردار مسلمی خاطرنشان کرد: در حوزه ساخت وبازسازی مدارس نیز ۵۰ مدرسه در مناطق روستایی ساخته خواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا خاطرنشان کرد: در طی این سه سال پروژه‌های  اشتغالزایی در حوزه‌های کشاورزی  کار‌های خوبی درنظر گرفته شده که با بهره گیری از مسئولان و مردم این کار‌ها را انجام می‌شود.

انتهای پیام/

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار