خبرهای داغ:

تشکیل اولین جلسه اتاق فکر تعاون روستایی آذربایجان شرقی

تبریز- اولین جلسه اتاق فکر مدیریت تعاون روستایی آذربایجان شرقی با حضور مدیر تعاون روستایی، معاونین و روسای ادارات ستادی و تعدادی از مدعوین برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۲۲۷
|
۲۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۰:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اکبر رنجگران در این جلسه گفت: به منظور شناخت بیشتر مسایل مرتبط با سازمان، از جمله اهداف، وظایف، چالش ها، نیازهای روز جامعه و همچنین پشتیبانی فکری و ارائه مشورت به سیاست‌گذاران، برنامه‌ریزان و تصمیم‌گیران سازمان تعاون روستایی آذربایجان شرقی برای سازماندهی مناسبتر مسئولیت های خود از طریق هم اندیشی و به کارگیری توان و خرد جمعی در بررسی مسایل و یافتن راه کارهای مناسب برای رفع چالش های پیش روی سازمان، اتاق فکر سازمان استان با تاکید و ابلاغ مدیر عامل سازمان مرکزی تعاون روستایی تشکیل می‌شود.

 وی ادامه داد: فرایند سیاستگذاری و تصمیم گیری در سطح مختلف به سازماندهی ویژه ای نیاز دارد که این امر بدون استفاده وسیع از ایده‌های نو و مستندسازی و جمع بندی تجارب و نظرات خبرگان و افراد خلاق میسر نیست.

رییس اداره آموزش تعاون روستایی آذربایجان شرقی نیز افزود: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته از ظرفیت افراد مطلع، تشکلهای تحت پوشش و همکاران شاغل نسبت به ایجاد اتاق فکر در سطح مدیریت تعاون روستایی استان استفاده خوبی صورت گرفته که امید است خروجی این جلسات ما را در انجام هرچه بهتر وظایف هدایتی، حمایتی و نظارتی سازمانی یاری کند.

کریم مظلومی با تبیین اهداف و وظایف اتاق فکر، مطالب مبسوطی را پیرامون این جلسات بیان و خواستار اعلام نظر حاضرین پیرامون نحوه برگزاری جلسات آتی، موارد مطروحه در جلسات بعدی شد.

در ادامه هر یک از حاضرین به بیان دیدگاهها و انتظارات خود از نحوه برگزاری و خروجی جلسات اتاق فکر پرداختند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار