خبرهای داغ:
مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند:

۳۰ درصد متقاضیان طرح ملی مسکن حداقل آورده را واریز کرده اند

تبریز- مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید سهند با بیان اینکه ۲۳ هزار واحد مسکن ملی در حال ساخت است و میانگین پیشرفت فیزیکی آن ها حدود ۵۰ درصد است، گفت: این در حالی است که ۳۰ درصد متقاضیان طرح ملی مسکن حداقل آورده را واریز کرده اند.
کد خبر: ۹۵۴۷۵۶۵
|
۲۵ مهر ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، فرهاد سعیدی در اردوی «راویان پیشرفت» خبرنگاران که با بازدید از طرح های ملی مسکن صورت گرفت، افزود: بیش از ۸۰ درصد از طرح های این شهر در ۱۱ ماه گذشته و در مدیریت جدید این شرکت اجرا شده و تلاش شرکت عمران تکمیل و تحویل یکهزار و ۲۰۰ واحد از این مسکن ها به متقاضیان تا دهه فجر است.

وی با بیان اینکه برای اجرای این طرح ها تاکنون شرکت عمران شهر جدید سهند به نمایندگی از دولت سیزدهم به ارزش ۸۰ هزار میلیارد ریال زمین تامین کرده است، از اجرای ۹ هزار واحد مسکن ملی نیز در آینده خبر داد.

سعیدی با بیان اینکه طرح های نهضت ملی مسکن شهر جدید سهند از لحاظ کیفیت در بین شهرهای جدید کشور بی نظیر بوده و از کیفیت بالایی برخوردار هستند، طرح نهضت ملی مسکن در لایه های مختلف نظارت احرا می شود که مهم ترین آن صلاحیت پیمانکاران و ارزیابی کیفی آن هاست.

وی همچنین از امضای تفاهم نامه شرکت عمران سهند با دانشگاه علوم پزشکی تبریز برای ساخت بیمارستان ۳۰۰ تختخوابی خبر داد و افزود: طبق این تفاهم نامه شرکت عمران شهر جدید سهند به ارزش حدود پنج هزار میلیارد ریال در بخش تامین زمین و منابع خود در ساخت این بیمارستان مشارکت خواهد کرد.

سعیدی اضافه کرد: این بیمارستان برای تبریز نیز می تواند خدمات دهد بخصوص در زمان های بحران و زلزله که نوعی پدافند غیر عامل و مدیریت بحران است.

وی همچنین به طرح باغ علم و فرهنگ در مساحت ۱۶.۵ هکتاری اشاره و بیان کرد: بخشی از مطالعات این طرح تمام شده که با زیربنای ۱۲ هزار مترمربع در قالب مسئولیت های اجتماعی اجرا می شود.

خبرنگاران در قالب اردوی «راویان پیشرفت» از طرح های ملی مسکن، مدرسه کودکان استثنایی، باند دوم کنارگذر جنوبی شهر جدید، تفرجگاه جنگلی ۷۰ هکتاری هشت بهشت شهر جدید سهند بازدید کردند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار