فرمانده سپاه رامسر:

اولویت اصلی مجمع بسیجیان؛ پایش مسائل شهرستان و ارائه راهکار برای حل آن است

ساری-فرمانده سپاه شهرستان رامسر گفت: بسیاری از مشکلات با کار تحقیقاتی و پژوهشی و با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی حل خواهد شد.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۹۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۴

اولویت اصلی مجمع بسیجیان؛ پایش مسائل شهرستان و ارائه راهکار برای حل آن است

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمدرضا خمسیه، در اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان رامسر که در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رامسر برگزار شد با بیان اینکه توصیه آیات و روایات بزرگان، فرهیختگان و تاکید گام دوم انقلاب توجه به پژوهش بوده اظهار کرد: هدف راهبردی فرهیختگان و نخبگان داسوز شهرستانی باید این باشد که برای کمک به اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم‌های موثری برداریم.

وی افزود: کارگروه‌های شش گانه، هیئت‌های اندیشه ورز و کارگروه‌های محلات و محله مهدوی جهت بررسی و حل مشکلات شهرستان رامسر فعالیت مستمر دارند.

وی با بیان اینکه، اولویت اصلی مجمع بسیجیان؛ شناسایی مسائل و مشکلات شهرستان است، تصریح کرد: چهل سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی ایران گذشته و بر اساس مصادیقی که وجود دارد در مرحله دولت سازی و تشکیل دولت اسلامی هستیم که باید حرکت‌ها با سرعت بیشتر شکل گرفته و جهت دهی و فعالیت‌های راهبردی به سمت استفاده از ظرفیت جوانان باید سوق پیدا کند.

فرمانده سپاه رامسر با تاکید بر اینکه دولتمردان ادارات و نهاد‌ها از فرصت‌ها و راهکار‌های راهبردی استفاده کنند، افزود: از دستگاه‌های دولتی انتظار میرود با تشکیل هیئت اندیشه ورز و با همکاری و همراهی شش کارگروه تخصصی بسیج، نظام مسائل شهرستان را بهتر احصاء و شناسایی کنند و در جهت حل آن گام بردارند.

سرهنگ خمسیه تصریح کرد: اولویت بندی در حل مسائل بسیار مهم است و میز خدمت در محلات و ارتباط صمیمی و پیگیری کار‌ها و امورات مردمی یکی از بهترین راه‌ها جهت احصاء مشکلات اولویت دار و حل آن است.

وی با عنوان اینکه از توان، انرژی و فکر برای احصای مسائل و مشکلات استفاده شود، تصریح کرد: تمرکز باید روی حل مشکلات و معضلات شهرستان باشد که خیر و برکات آن برای مردم است.

وی افزود: ظرفیت‌های گردشگری باید سبب تهدید و چالش در شهرستان رامسر نشود و خدمات در حد مطلوب ارائه شود.

فرمانده سپاه شهرستان در پایان گفت: بسیاری از مشکلات با کار تحقیقاتی و پژوهشی و با استفاده از ظرفیت‌های شهرستانی و استانی حل خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار