خبرهای داغ:
فرمانده سپاه میانه:

فجایع بی‌رحمانه اسرائیل در غزه، نابودی اش را حتمی خواهد کرد

تبریز- فرمانده سپاه میانه در تجمع اعتراض‌آمیز نخبگان و برترین‌های بسیج گفت: خروج اسرائیل از تبعات فجایع بزرگ غزه، غیرممکن است.
کد خبر: ۹۵۴۷۶۹۵
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۷

  به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، محمد بیرامی با بیان اینکه امروز مردم جهان شاهد خلق درناک‌ترین صحنه‌ها و فجایع تاریخ به دست پلیدترین، پست‌ترین و بی‌رحم‌ترین انسانها هستند و این درک عمق فجایع رژیم صهیونیستی توسط همگان، زمان نابودی و اضمحلال کامل اسرائیل خبیث را نزدیک‌تر خواهد کرد.

   وی با اشاره به بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی، متذکر شد: اکنون مسلمانان جهان آماده ریشه‌کنی این غده نحس از منطقه هستند و با اعلام آمادگی حضور و پشتیبانی خود، منتظر یک فرمان رهبری می باشند.

   بیرامی اسرائیل را آمریکایی کوچک توصیف کرد که می خواهد بلایی که آمریکا با داعش در سوریه بر سر مسلمانان آورده را داعش‌وار در غزه پیاده کند ولی بدتر از اربابش، شکست خواهد خورد.

   فرمانده سپاه میانه در ادامه با اشاره به خدمات بسیج، مسیر بسیج را مسیر ولایت و اسلام توصیف و با اشاره به پیشگامی بسیجیان در تمام امورات نظام، تاثیرگذارترین و ماندگارترین خدمات را نتیجه تلاش‌های بسیج دانست و آنان را احیاگر تمدن نوین اسلامی در جهان معرفی کرد.

فجایع بی‌رحمانه اسرائیل در غزه، نابودی اش را حتمی خواهد کرد

   بیرامی بر وحدت و هم‌افزایی بین بسیج، هیئت امنا و روحانیون مساجد برای تربیت و پرورش جوانانی در تراز انقلاب تاکید کرد و متذکر شد: این هم‌افزایی‌ها، مساجد را به مساجد تراز اسلام و انقلاب تبدیل کرده و محلات را متحول خواهد کرد.

   در راستای محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی و بمباران زنان، کودکان و مردم بی‌دفاع غزه، تجمع اعتراض‌آمیز جوانان و نخبگان بسیج در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها