خبرهای داغ:
آیت الله شعبانی موثقی:

جریان مقاومت همه عالم را برای اسرائیل نا امن خواهد کرد/ جریان حق نیازمند وحدت و اقدام عملی علیه اسرائیل است

همدان-نماینده ولی فقیه در استان همدان بابیان اینکه امروز اسرائیل به دنبال امنیت برای خود است اما باید بداند جریان مقاومت همه عالم را برای آنها ناامن خواهدکرد،گفت:جوانان غیور دنیا در مقابل اسرائیل خواهند ایستاد.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۱۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب‌الله شعبانی موثقی در تجمع و راهپیمایی مردم غیرتمند همدان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین و غزه که در میدان امام خمینی(ره) همدان برگزار شد، اظهار کرد: راه نجات بشریت، راه نجات مظلومین عالم و راه نهایی ظهور حضرت بقیة الله اعظم(عج) است.

وی گفت: همه با خشم مقدسی که در سینه شما نسبت به اسرائیل غاصب است به درگاه حضرت حق تعالی اظهار تضرع کنید و با این احساس برای ظهور حضرت مهدی(عج) دعا کنید.

نماینده ولی فقیه در استان همدان ضمن تقدیر از حضور مردم با بیان اینکه ملت بزرگ ایران همیشه عظمت و بزرگی خود را در عرصه‌های تاریخی نشان داده است، افزود: ملت ایران همیشه انسانیت و طرفداری خود را از مظلومین عالم به رخ عالم کشیده است که جای تقدیر دارد.

وی با اشاره به اینکه همه جامعه و کشورهای اسلامی باید به خاطر کوتاهی‌هایمان استغفار کنیم چراکه ۱.۵ میلیارد مسلمان به پیغمبر بزرگ اسلام معتقد هستند پیغمبری که به ما تذکر داده است به هم توجه داشته باشیم و همدیگر را یاری کنیم، از مظلوم حمایت کنیم، بیان کرد: کشورهای اسلامی آن چنان که باید از مظلوم حمایت نکرده‌اند و باید استغفار کنیم.

شعبانی موثقی با بیان اینکه هیچ انسان با وجدانی نمی‌تواند این صحنه‌ها و ظلم‌ها را ببیند و رفتارهایی را که شبیه نازی‌ها است تحمل کند، ادامه داد: رفتارهای وحشیانه‌ای که امروز از اسرائیل می‌بینیم در هیچ جای عالم قابل دفاع نیست؛ هیچ کس حتی در میدان نبرد به کودکان حمله نمی‌کند چراکه حمله کردن به کودک کار حرمله‌های تاریخ است.

وی با بیان اینکه تاریخ هنوز حرمله‌های تکراری را می‌بیند و نباید فراموش کند که شمشیرهای مختارها آماده است و هیچ حرمله‌ای نمی‌تواند کودک‌کشی کند و از بار کار خود بیرون برود، عنوان کرد: امروز اسرائیل برای حفظ امنیت خود کودک می‌کشد و احساسش این است که اگر به بیمارستان حمله کند و زنان و کودکان را بکشد، امنیتش تأمین می‌شود اما فرعون بزرگ آن‌ها در تاریخ یک بار این خطا را کرد، کودک‌کشی کرد و توسط همان کودکان در نیل غرق شد.

نماینده ولی فقیه در استان همدان تأکید کرد: سنت الهی در تاریخ این است، کسانی که می‌خواهند دیگران و کودکان را با مظلومیت بکشند با این کار امنیت خود را تأمین کنند غضب مقدس مردم در دنیا تبدیل به نیل خواهد شد و اسرائیل را نابود خواهد کرد.

وی با بیان اینکه سنت قطعی الهی و انبیاء بزرگ خدا پیروزی قطعی جریان حق است، ابراز کرد: پیامبر گرامی اسلام(ص) فرمودند در آخرالزمان یهود صهیونیسم را مسلمانان نابود خواهند کرد حتی اگر پشت صخره‌ها و درخت‌ها مخفی شوند نابود خواهند شد.

شعبانی موثقی با بیان اینکه امروز اسرائیل به دنبال امنیت برای خود است اما باید بداند جریان مقاومت همه عالم را برای آنها نا امن خواهد کرد، ادامه داد: جوانان غیور دنیا در مقابل اسرائیل خواهند ایستاد و جریان مقاومتی که توانست طوفان الاقصی را خلق کند اجازه نخواهد داد این طوفان خاموش شود.

وی با بیان اینکه امروز جریان حق نیازمند وحدت و اقدام عملی کشورهای اسلامی علیه اسرائیل است، گفت: امروز کشورهای اسلامی نباید فقط محکوم کنند ۱.۵ میلیارد جمعیت باید با هم متحد شوند و یک بار برای همیشه این غده سرطانی را از صفحه تاریخ حذف کنند.

نماینده ولی‌فقیه در استان همدان با بیان اینکه امروز میلیون‌ها نفر در کشور ما برای مبارزه با صهیونیسم اعلام آمادگی کردند، عنوان کرد: از این خشم مقدس علیه ظالم و جریان باطل باید استفاده کرد و انتظار ما هم اقدام عملی است.

وی با اشاره به اینکه ۲۰ سال پیش مردم فلسطین با سنگ می‌جنگیدند و این اوج مظلومیت آن‌ها بود، مطرح کرد: هنوز جبهه مقاومت، حزب الله، کشورهای یمن و سوریه، جوانان اسلامی با تمام توان وارد کار نشده و فقط حماس در حال جنگ است.

شعبانی موثقی با بیان اینکه آمریکا و اسرائیل با هم همفکری می‌کنند و با کمک هم برای کنترل حماس اقدام می‌کنند و این یعنی رشد جریان مقاومت که به لطف انقلاب اسلامی اتفاق افتاده است، تأکید کرد: ۴۰ سال پیش آمریکا قدرت اول منطقه بود و برای شهروندانش احساس امنیت را ایجاد کرده بود و شخص اول آمریکا باید بیاید در اسرائیل و او را دلداری بدهد که نشان زبونی او است.

وی با بیان اینکه دیگر چه اتفاقی باید بیفتد که همه بدانند و بیدار شوند که اسرائیل غده سرطانی است و بویی از انسانیت نبرده است، خاطرنشان کرد: برای کسی که همه خانواده خود را از دست داده، مصیبت بزرگی است و به فضل الهی امیدوار هستند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات