خبرهای داغ:
فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان :

عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسراییل را از بین برد

سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان استان اصفهان با برشمردن نتایج عملیات طوفان الاقصی که فلسطین را به پیروزی و رژیم صهیونیستی را به نابودی نزدیک کرد، اعلام کرد: عملیات طوفان الاقصی هیمنه پوشالی اسراییل را از بین برد و جوانان فلسطین را به خودباوری رساند.
کد خبر: ۹۵۴۷۸۳۰
|
۲۶ مهر ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان اصفهان: سردار مجتبی فدا فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان در جمع راهپیمایی‌کنندگان حمایت از فلسطین ضمن تسلیت شهادت چندین هزار نفر از مردم مظلوم غزه توسط رژیم موقت صهیونیستی، گفت: میزان وحشی‌گری‌های این رژیم طی روزهای گذشته به میزانی بوده است که دل انسان‌ها به درد آمده است.

سرتیپ پاسدار مجتبی فدا با یاد سپهبد شهید سردار حاج قاسم سلیمانی از نقش وی با راهبری‌های رهبر معظم انقلاب در پرورش جبهه مقاومت در منطقه سخن به میان آورد و از مردمی که در دفاع از این جبهه در نقاط مختلف جهان از جمله در استان اصفهان به خیابان‌ها آمدند تشکر کرد.

وی ضربه‌ای که در اثر عملیات طوفان الاقصی به رژیم صهیونیستی وارد شد را غیرقابل ترمیم خواند و گفت: این عملیات امکانی را ایجاد کرد تا شکست رژیم صهیونیستی تسریع شود.

این فرمانده بسیجی با اظهار این که بنیان رژیم کودک‌کش صهیونیستی از ابتدا بر قتل، کشتار، غارتگری، تجاوز، تخریب و بی‌رحمی بنا نهاده شده است، اظهار کرد: در طول تاریخ حکومت و ملتی به این سنگ‌دلی و رذلی سراغ نداریم.

این یادگار دوران دفاع مقدس گفت: قبل از انقلاب آن کسی که بذر اسلام و جبهه مقاومت را در منطقه نشاند شهید امام موسی صدر بود و در مورد این رژیم فرموده است «اسرائیل خطرناک‌ترین نهاد روی زمین است و هر کجا اسرائیل باشد ما در مقابل او قرار داریم و هر کس در مقابل اسرائیل بایستد ما در کنار او خواهیم ایستاد.»

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) با اشاره به این که جنایات و اتفاقاتی که رژیم صهیونیستی در 70 سال گذشته در منطقه غرب آسیا رقم زده است به پشتیانی آمریکا، انگلیس، فرانسه و کشورهای اروپایی بوده است، جنایات دیر یاسین و کفر قاسم و اردوگاه‌های صبرا و شکیلا را دلیلی بر توحش این رژیم و نشانه‌ای از آن دانست که این‌ها تا تک تک مسلمانان را به قتل نرسانند آرام نخواهند نشست و به کمتر از این که ما از اصول و عقاید خود دست برداریم راضی نخواهند شد.

سردار فدا افزود: رژیم صهیونیستی از سال 1948 تأسیس شد و از آن سال با گرفتن اراضی فلسطین و لبنان نقاط تحت سلطه خود را گسترش داد و از همان زمان سران و مؤسسین این رژیم معتقد بودند باید قدرت بازدارندگی خود را به دنیا نشان دهند که اگر روزی قدرت بازدارندگی ایشان کاهش یابد نابود خواهند شد.

وی ادامه داد: اما در سال 1982 مبارزان حزب الله لبنان با عملیاتی که با به درک واصل شدن 289 صهیونیست همراه بود، متجاوزان صهیونیستی را از مرزهای خود به عقب راندند و از همان زمان یعنی 40 سال گذشته اضحلال این رژیم آغاز شده است ولی اکنون این اضمحلال گسترده‌تر و فراگیرتر شده است.

این یادگار دوران دفاع مقدس تصریح کرد: تمام همت و تلاش آمریکای جنایتکار بر این قرار گرفته است که در دل منطقه آسیای غربی امنیت رژیم صهیونیستی را فراهم کند ولی نتوانست چنین کند و امروز جبهه مقاومت و انقلاب اسلامی شرایطی را رقم زده است که این رژیم نه تنها از فکر نیل تا فرات خود دست برداشته است بلکه دورتادور مرزهای خود دیوارهای چند متری کشیده و دور شهرک‌هایش دیوارهای حفاظتی قرار داده است.

این فرمانده بسیجی خاطرنشان کرد: عملیاتی که 15 مهرماه توسط جبهه مقاومت و مردم فلسطین صورت گرفت عللی داشت از جمله این که این رژیم می‌خواست در ایام خاصی که یهودیان دارند طی روزهای آینده با گردهم آوردن مهاجران یهودی و افراد بدکاره، هرزه و فاسد از کشورهای مختلف، حُرمت و قداست مسجدالاقصی را بشکند و سپس آن را مورد هجوم قرار داده و این مسجد مقدس را که مورد تقدیس و احترام همه ادیان الهی است تخریب کرده و در جای آن معبد سیلمان را برپا کند.

فرمانده سپاه استان اصفهان گفت: صهیونیست‌ها روزهای اخیر مرتب با تانک به اردوگاه‌های فلسطینی حمله کرده و هشدارهای رزمندگان فلسطینی نیز نتوانست مانع از خباثت ایشان شود، لذا آن گاه که کارد به استخوان رسید، عملیاتی را ترتیب دادند که هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها را بر باد داد.

سردار فدا اظهار کرد: این عملیات بغض نهفته 70 سال جرم و جنایت این رژیم غاصب بود که در دل رزمندگان فلسطینی نهفته بود و در عرض سه ساعت چنان سرنوشتی را برای صهیونیست‌ها رقم زد که در طول این هفت دهه بی‌نظیر بوده و بیشترین تلفات این سال‌ها را از ایشان گرفت.

وی افزایش قدرت بازدارندگی جبهه مقاومت، بازگرداندن مسأله فلسطین به مسأله اول جهان اسلام، اثبات کارایی خون بر شمشمیر پیروز است و ایجاد خودباوری جوانان و رزمندگان فلسطینی جبهه مقاومت را از نتایج عملیات طوفان الاقصی برشمرد.

این فرمانده بسیجی ادامه داد: این عملیات ثابت کرد امکانات، تسلیحات و تجهیزات پیشرفته دشمنان توان ایستادگی در مقابل عزم و اراده مسلمانان را ندارد و نخواهد داشت همان طور که رهبر انقلاب نیز فرمودند «این کار، کار خود فلسطینی‌ها است؛ طرّاحان هوشمند، جوانان شجاع، فعّالان ازجان‌گذشته توانسته‌اند این حماسه را به وجود بیاورند و این حماسه ان‌شاءالله گام بزرگی برای نجات فلسطین خواهد بود.»

فرمانده سپاه صاحب الزمان(عج) استان اصفهان عملیات طوفان الاقصی را یک جنگ ترکیبی عنوان کرد که در آن گروه‌های مقاومت فلسطینی در مقابل هدف اصلی که شکست رژیم صهیونیستی بود با هم متحد شدند.

سردار فدا عنصر غافلگیری را یکی از ویژگی‌های این عملیات خواند و با اشاره به این که برای این عملیات دو سال برنامه‌ریزی شده بود، گفت: در این عملیات دو هزار نفر از رزمندگان تا عمق 45 کیلومتری سرزمین‌های تحت تسلط دشمن نفوذ کردند و موفق شدند عناصر مهم نظامی دشمن را بعضاً در اتاق‌های خواب خود دستگیر کرده و به اسارت بگیرند.

وی ویژگی دیگر عملیات طوفان الاقصی را غلبه علمی بر سامانه‌های هوشمند و پیشرفته دفاعی و نظارتی رژیم صهیونیستی همچون سامانه گنبد و شکست آن‌ها در جنگ الکترونیک دانست.

این فرمانده بسیجی جرأت، جسارت و شهادت‌طلبی رزمندگان فلسطینی در این عملیات را از ویژگی‌های دیگر آن خواند که به موجب آن توانستند این گونه بی‌مهابا زمینی و هوایی وارد محدوده این رژیم شوند.

این یادگار دوران دفاع مقدس پیامدهای این عملیات برای رژیم سفّاک صهیونیستی را تحمیل شدن شکست سنگین و غیرقابل ترمیم بر ایشان و اثبات پوشالی بودن پایه‌های این رژیم دانست.

تزلزل سیاسی بیشتر حکومت موقتی صهیونیستی و سقوط دولت نتانیاهو از دیگر پیامدهایی بود که فرمانده سپاه صاحب الزمان برای این رژیم در اثر عملیات طوفان الاقصی برشمرد در حالی که این رژیم حدود چهار سال است دچار درگیری‌ها و دوقطبی‌های شدید داخلی شده است.

سردار فدا جلوگیری از اجرایی شدن معاهده ابراهیم که آمریکای جنایتکار و بخشی از کشورهای اروپایی آن را دنبال می‌کنند را از دیگر نتایج طوفان الاقصی عنوان کرد.

وی تقویت روحیه و انگیزه مبارزه در مردم فلسطین را یکی از نتایج مهم عملیات اخیر حماس دانست و گفت این مسأله شرایطی را رقم خواهد زد که در آینده‌ای نزدیک شاهد نابودی رژیم صهیونیستی خواهیم بود.

این فرمانده بسیجی خطاب به سران رژیم فاسد صهیونیستی گفت: با قتل و کشتار و بمباران مردم بی‌دفاع فلسطین، انگیزه مبارزه در دل این مجاهدان از بین نخواهد رفت چرا که ما از عاشورا و از حاج قاسم یاد گرفتیم که هر چه ما را بکشند انگیزه‌ما برای مبارزه بیشتر خواهد شد.

این یادگار دفاع مقدس با تأکید بر این که آمریکا شریک جنایات رژیم صهیونیستی و هدایت‌کننده و پشتیبان آن است، اعلام کرد: تمام مردم منطقه در حمایت از فلسطین و جبهه مقاومت کوتاه نخواهند آمد و همان گونه که داعش را از صفحه روزگار حذف کردند، رژیم کودک‌کش صهیونیستی را نیز نابود خواهند کرد و انتقام خون شهدا را خواهند گرفت.

فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان تصریح کرد: امروز مردم در سراسر شهرهای ایران و جغرافیای مقاومت کفن پوش به خیابان‌ها آمدند تا اعلام کنند «رهبرا، فرمانده‌ها، ای امید جهان اسلام، ای نایب امام زمان، فرمان و اذن دهید تا به یک اشاره شما حرکتی را آغاز کنیم و امیدی را در دل آزادگان جهان و مردم جبهه مقاومت بارور کنیم که طومار رژیم سفاک صهیونیستی را در هم بپیچند.»

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار