خبرهای داغ:

صبر خانواده‌های شهدا باید برای تمامی خانواده‌ها الگو باشد

فرمانده انتظامی استان خوزستان گفت: خانواده شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و صبر آنان باید برای تمامی خانواده‌ها الگو باشد.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۲۳
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۶:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان ،سردار سید محمود میرفیضی به همراه مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان و چند تن از مسئولان انتظامی جهت زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا با خانواده‌های شهیدان "ابوالقاسم جلودار شکوهی فر" و "بچای سجیراتی" دیدار و از صبر و استقامت آنان تجلیل کردند.

فرمانده انتظامی استان خوزستان در سخنانی خون پاک و مقدس شهدا را ضامن امنیت و آسایش کنونی جامعه دانست و بیان داشت: شهدا در بهترین لحظات زندگی خویش با دل کندن از همه تعلقات دنیوی جاودانگی را برای خویش به ثبت رساندند.

وی دیدار با خانواده‌های معظم شهدا را ادای دین به ارزش‌ها و آرمان‌های والای انقلاب دانست و گفت: دفاع از آرمان‌های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و جانبازان در آن پای نهادند وظیفه است که به دوش ما نهاده شده است.

سردار میرفیضی بیان داشت: خانواده شهدا سرمایه‌های ارزشمند نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و صبر آنان باید برای تمامی خانواده‌ها الگو باشد.

شایان ذکر است شهید گرانقدر سرباز وظیفه بچای سجیراتی در درگیری مستقیم با نیرو‌های دشمن بعثی در منطقه عملیاتی فکه مفقودالاثر شد و در مورخه ۹ آذر سال ۱۳۸۲ رای به شهادت این شهید والامقام صادر شده است و شهید گرانقدر سرباز وظیفه ابوالقاسم جلودار شکوهی فر جزء آزادگان سرافراز که از سال ۱۳۵۹ تا ۱۳۶۷ اسیر بوده و در سال ۱۳۷۹ در میمه اصفهان در اثر تصادف به شهادت رسید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار