اردوی راهیان علم و فناوری و پیشرفت دراردبیل برگزارشد

اردوی راهیان پیشرفت(تور علمی) اصحاب رسانه و استاید دانشگاهی در واحد های صنعتی و تولیدی استان اردبیل برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۸۰۲۵
|
۲۷ مهر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۸

اردوی راهیان علم و فناوری و پیشرفت دراردبیل برگزارشد

سرهنگ عزیز نظرزاده مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل در گفتگو با خبرگزاری بسیج تصریح کرد: در خصوص جهاد تبیین با رویکرد امید آفرینی و آشنایی با دستاورد های نظام مقدس جمهوی اسلامی در حوزه های مختلف از جمله حوزه های علمی و اقتصادی امروز در قالب اردوی راهیان پیشرفت با حضور جمعی از خانواده های اصحاب رسانه و استاید دانشگاهی در واحد های صنعتی و تولیدی استان اردبیل بازدید و سرکشی به عمل آمد.

سرهنگ نظرزاده ادامه داد: هدف از برگزاری اردوی راهیان علم وفناوری و پیشرفت آن است که هموطنان ما و همچنین اساتید از برکات و دستاوردهای نظام و انقلاب اسلامی مطلع شوند و لازمه آن این است که بازدید ها به شکل یکپارچه اتفاق بیافتد.

وی در ادامه تصریح کرد: خانواده خود کانون است و اثرگذاری خانواده بر اعضا و جامعه آن زمانی محقق خواهد شد که آن اعضا رابطه مستقیمی با یکدیگر داشته باشند و به همین خاطر این اردو با خانواده برگزار شد.

مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان اردبیل افزود: برگزاری اردوی راهیان پیشرفت در کنار برنامه های فرهنگی نشان دهنده این است که در یک جامعه یک شخص به تنهایی کار نمی کند بلکه خانواده هم مورد توجه است و این برنامه در راستای تکریم خانوادهاست.

وی خاطر نشان کرد: این بازدید ها بصیرت افزایی، جهاد تبیین و آشنایی با واقعیت ها و دستاورد های نظام مقدس جهموری اسلامی ایران و همچنین آشنایی مردم عزیز با ظرفیت های تولیدی و کالا های بومی و محلی می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار