در محکومیت جنایات ضد بشری اسرائیل

اجتماع خودجوش مردم اردل در حمایت از مظلومان غزه

مردم ولایتمدار شهرستان اردل با تجمع در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردل جنایات وحشیانه رژیم صهیونیستی را محکوم و از مردم مظلوم فلسطین حمایت کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۴۰
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری مردم ولایی شهرستان اردل در این اجتماع ضمن محکوم کردن جنابات وحشیانه رژیم صهیونیستی به منظور هر گونه کمک به مردم فلسطین اعلام آمادگی نمودند.

سيد عقيل موسوي فرمانده ناحيه مقاومت بسيج شهرستان اردل در این تجمع با محکوميت جنايات رژيم صهيونسيتي ضمن ابراز تأسف شديد بابت جنايات اخير رژيم خبيث صهيونيستي در فلسطين و نوار غزه، اين جنايات سخيف را سندي محکم براي اثبات خباثت و قباحت صهيونيست ها دانست و گفت: تاريخ جنايات اخير صهيونيست ها در نوار غزه خصوصا قتل عام کودکان و مادران بي پناه فلسطيني را فراموش نخواهد کرد .

موسوي با اشاره به فرمايشات اخير رهبرمعظم انقلاب پيرامون خشم خاموش نشدني مسلمانان در پي حوادث تلخ غزه، قدرت،وحدت و اراده  بي سابقه جبهه مقاومت را اميدوارکننده دانست و افزود:ميليون ها نفر نيروي مردمي بسيجي آماده فرمان فرماندهي محترم کل قوا براي ورود به نبرد با صهيونيست ها هستند.

 موسوي ضمن تقدير از حضور آگاهانه و بصيرانه مردم شهرستان اردل در حرکت خودجوش این اجتماع مردمي ، وعده حتمي خداوند در نابودي اسرائيل را افقي روشن براي تداوم مقاومت در برابر جنايات اخير عنوان کردند.

 

ارسال نظرات