خبرهای داغ:
سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی.

عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است

فرمانده سپاه شوش گفت: وعده رهبر معظم انقلاب در حال محقق شدن است و رژیم صهیونیستی به پایان عمر خود نزدیک می‌شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۶۸
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۶

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج؛ سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام در نشست شورای اداری که در سالن سردار شهید سلیمانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، ضمن عرض تسلیت شهادت شهدای بیمارستان المعمدانی غزه اظهار کرد: دفاع از مظلوم ریشه در باور‌ها و اعتقادات مسلمانان وشیعیان دارد و دفاع از مردم مظلوم و بی دفاع غزه حق است.

وی افزود: در دنیا دو صف وجود دارد، یکی صف باطل و استکبار جهانی و دیگری صف دفاع از مظلوم و حق، که ما پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صف حق و حقیقت قرار گرفته ایم و در مقابل استکبار ایستاده ایم.

سرهنگ پاسدار سید عطاءاله موسوی گفت: پایه رژیم صهیونیستی بر اساس کشتار است، و با به وجود آوردن این فاجعه‌ی انسانی در بیمارستان معمدانی غزه و کشتار مردم بی دفاعی که در این بیمارستان بودند، مجالی برای مظلوم نمایی خود نگذاشته است، این رژیم با چراغ سبز آمریکا و بمب‌های آمریکایی دست به این کشتار زده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شوش دانیال علیه السلام با بیان اینکه رئیس جمهور آمریکا بر حمایت از رژیم صهیونیستی تاکید دارد، این فاجعه انسانی در بمباران بیمارستان غزه به دستور آن‌ها انجام شده است، عنوان کرد: مطمئن هستیم که عمر رژیم صهیونیستی رو به پایان است و وعده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه اسرائیل ۲۵ سال آینده را نخواهد دید در حال محقق شدن است.

سرهنگ موسوی گریزی به سبک کشتار مردم بی دفاع توسط داعش زد و گفت: رژیم صهیونیستی خود حامی اصلی و ازبوجود آورندگان داعش است و اکنون اقدامات ضد بشری اش بدتر از داعش است و تمامی اصول را زیر پا گذاشته است.

وی با اشاره به ایستادگی مردم مظلوم فلسطین در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی خاطر نشان کرد: مردم شهرستان شوش همانند سایر شهر‌های کشورمان از مردم مظلوم فلسطین حمایت میکنند و اجتماع بزرگ مردمی در آستان مقدس حضرت دانیال نبی علیه السلام اثبات کننده این حمایت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها