خبرهای داغ:
مسئول تعلیم و تربیت سپاه عاشورا:

اخلاص مهم ترین مولفه در کار تربیتی است

تبریز- مسئول تعلیم و تربیت سپاه عاشورا نبود اخلاص را از آسیب های کار تربیتی عنوان و بیان کرد: یکی از لوازم کار تربیتی اخلاص در عمل است با اخلاص، کار برکت پیدا کرده و تاثیرش بیشتر می شود.
کد خبر: ۹۵۴۸۱۷۳
|
۲۸ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام تقی زاده، در دوره آموزش معارف و اندیشه اسلامی(طرح دانا) در جمع دانش آموزان و فرهنگیان ،با اشاره به اهمیت کار تربیتی گفت: هدف از خلقت انسان جزء عبادت نیست یعنی اول باید خودمان عبد صالح باشیم تا عبد صالح پرورش بدهیم.

وی کبر و غرور، عدم رفاقت با متربی، تبعیض، عدم اقناع، خشم و غضب و مهارت نداشتن در کار تربیتی را از دیگر آسیب های کار تربیتی برشمرد.

حجت الاسلام تقی زاده ،خاطر نشان کرد: یکی دیگر از آسیب های کار تربیتی، تربیت کاریکاتوری است، جوانان و نوجوانان نباید در یک بعد تربیت پیدا کنند ، انسان باید در تمامی ابعاد زندگی تربیت یافته و رشد پیدا کند

حجت الاسلام اسنقی مسئول تعلیم و تربیت سپاه آذرشهر هدف از برگزاری این دوره را  معرفی و ترویج فرهنگ ناب اسلامی، معارف قرآن کریم و اهل بیت(ع) و  آشنایی افراد محصل، با مبانی اندیشه اسلامی و مباحث مرتبط، عنوان کرد.

اخلاص مهم ترین مولفه در کار تربیتی است

این دوره با حضور  فرماندهان واحدهای مقاومت بسیج دانش آموزی و فرهنگیان آذرشهر و گوگان به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آذرشهر، برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار