خبرهای داغ:

برنامه های ورزشی و فرهنگی در پایگاه بسیج روستا لاسجرد برگزار شد

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله از برپایی برنامه های متنوع فرهنگی و ورزشی با حضور نوجوانان و کودکان بسیجی خبر داد.
کد خبر: ۹۵۴۸۳۶۴
|
۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه، در راستای برنامه های اجرایی پایگاه های مقاومت بسیج، دوره آموزش فوتسال نوجوانان پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله روستا لاسجرد در سرخه برگزار شد.

علی اکبر معینیان فرمانده این پایگاه مقاومت بسیج در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: دوره آموزش فوتسال به صورت مداوم و هفتگی از ابتدای فصل تابستان در سالن ورزشی روستا آغاز و همچنان نیز ادامه دارد. گل کوچیک نوجوانان نیز در حیاط پایگاه برپا شد.

او به اشاره به برپایی مداوم گشت محله محور بسیج افزود: گشت اطلاعاتی و عملیاتی  محله محور با حضور هفت نفر از بسیجیان پایگاه مقاومت از ساعت بیست و دو و سی دقیقه تا دو بامداد در محله ها و خیابان های روستا انجام شد.

فرمانده پایگاه مقاومت بسیج محمد رسول الله بیان داشت: کلاس آموزه های قرآنی در رده نوجوانان و خردسالان با حضور حجت الاسلام و المسلمین جلالی امام جماعت روستا در مسجد شهید بهشتی برگزار شد.

گفتنی است گشت شبانه توسط بسیجیان پایگاه مقاومت بسیج صاحب الزمان (عج) روستای عبدالله آباد از ساعت بیست و یک تا بیست و چهار در روستای عبدالله آباد سرخه انجام شد.

همچنین نشست اعضای شورای پایگاه با فرماندهی حوزه امام موسی بن جعفر (ع) در حوزه محرومیت زدایی در روستا تشکیل و محورهای مختلف مورد بررسی قرار گرفت.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار