امام جمعه زنجان:

امنیت و سلامت دو رکن اصلی و مهم جامعه است

زنجان _ نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان گفت:ارکان مهم هر جامعه‌ای سلامت و دیگری امنیت است که هر کدام از این دو مقوله نیازمند توجه بیشتر می‌باشد.
کد خبر: ۹۵۴۸۶۲۹
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۱

به گزارش خبرنگار بسیج زنجان؛آیت الله خاتمی در همایش ۲۵ سالگی بیمارستان مرکز تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان ولیعصر(عج) استان زنجان که امروز(۳۰مهرماه) در سالن آمفی‌تئاتر این بیمارستان برگزار شد،اظهار داشت: امروز فعالیت گسترده ای در حوزه‌ سلامت صورت گرفته است که خوشبختانه دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان نیز در سطح بالایی قرار دارد.

وی با بیان اینکه شاهد توسعه کمی و کیفی علمی در حوزه سلامت هستیم،افزود:همه عوامل و کارکنان حوزه سلامت همانند دانه های تسبیح هستند که در کنار هم به هم افزایی رسیده و همگام یکدیگر به موفقیت های بزرگ دست می‌یابند.

آیت الله خاتمی با تاکید بر اینکه امنیت و سلامت دو رکن اصلی و مهم جامعه است،خاطرنشان کرد:ما قدردان زحمات همه پزشکان و پرستاران و کادر درمان هستیم و در دوران کرونا شاهد تلاش های مضاعف این عزیزان بودیم.

وی گفت:استقامت، پایداری، جان‌فشانی و فداکاری مدافعان سلامت در دوران شیوع بیماری کرونا در حافظه تاریخی مردم باقی خواهد ماند و این شهدای عزیز همانند شهدای دوران دفاع مقدس در دوران کرونا نقش آفرینی بسیاری کردند.

امام جمعه در ادامه با زنده نگه داشتن یاد مرحوم حاج کریم نهاوندی پور به عنوان جهادگر و خیر بزرگ زنجانی و موسس بیمارستان ولیعصر زنجان، گفت: باید یاد خیران همیشه زنده نگه داشته شود.

دکتر افشارچی،استاندار زنجان در ادامه این مراسم با اشاره به تلاش‌های شبانه روزی کادر درمان و پزشکان گفت: لایه های میانی حاکمیت در پیشبرد اهداف انقلاب تاثیر بسزایی دارند که بخشی از این لایه های میانی موسسه ها و مراکز خیریه می‌باشد که همواره در حال خدمت به مردم هستند.

وی خیرین در تمامی حوزه کمک حال دولت است،خاطرنشان کرد:این عزیزان در حوزه سلامت،آموزش،عمران و سازندگی فعالیت گسترده ای دارند و امروز کار‌های بزرگی توسط مردم انجام شده است که مورد تقدیر و تشکر می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار