امام جمعه شهرستان پاکدشت در دیدار با رئیس حوزه هنری استان تهران مطرح کرد:

حوزه هنری انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین ارکان فرهنگی و هنری است

محسن رحیمی رئیس حوزه هنری استان تهران به همراه حسین زاده معاونت فرهنگی این حوزه با حضور در مصلی امام خمینی (ره) شهرستان پاکدشت ضمن ادای احترام به شهدای گمنام در این محل ، با حجت الاسلام والمسلمین جوکار امام جمعه شهرستان پاکدشت دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۰۰
|
۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۲۰:۰۶

به گزارش خبرنگار استان تهران خبرگزاری بسیج ، در این نشست حجت الاسلام جوکار با تاکید بر اهمیت شناسایی و پرورش استعدادهای فرهنگی هنری تراز انقلاب اسلامی خاطر نشان کرد: حوزه هنری انقلاب اسلامی یکی از مهم ترین ارکان فرهنگی و هنری است که می تواند این ظرفیت ها را کشف و در راستای اهداف انقلاب به خط کند .

وی در ادامه حضور و ورود موثر و جریان ساز حوزه هنری در مدارس و مساجد را به عنوان دو سنگر و ظرفیت مهم ارزیابی کرد و افزود: ایجاد یک زنجیره کشف استعداد فرهنگی و هنری و ظهور و بُروز  آن در مساجد می تواند انقلاب تحول آفرینی را به دنبال داشته باشد .

در ادامه این دیدار رحیمی رئیس حوزه هنری استان تهران ظرفیت امامت جمعه را در حمایت از فعالیت دفتر این حوزه در شهرستان بی بدل دانسته و تصریح کرد: شهرستان پاکدشت به عنوان دار الشهدای انقلاب ، دفاع مقدس و مدافع حرم از مهم ترین شهرستان های استان است که می توان فقط از ادبیات پایداری مردان مرد این شهرستان کتابها  کتابت کرد و ان شاالله بتوانیم در این راستا گام های موثری برداریم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار