معرفی رشته های ورزشی نظامی در نمایشگاه ورزش تبریز

تبریز - رشته های ورزشی مورد علاقه نظامیان در جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت ورزش استان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۴۸۷۵۲
|
۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۲

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسئول غرفه های معاونت تربیت بدنی سپاه عاشورا و سازمان بسیج ورزشکاران استان گفت: رشته های ورزشی نیروهای مسلح در جشنواره و نمایشگاه عزت و پیشرفت ، برترین های تولیدات ، دانش بنیان ها و اشتغال آفرینان ورزش استان به جامعه ورزشی، علاقه مندان و بازدیدکنندگان از نمایشگاه معرفی شدند.

بهرنگ سراجی افزود: در بخش ورزش نیروهای مسلح این نمایشگاه تجهیزات رشته های تیراندازی تفنگ و تپانچه بادی تفریحی ، آموزشی و حرفه ای، اهداف پروازی و خفیف، دارت و تیر و کمان ، کوهنوردی و جهت یابی، چتربازی و ورزش های هوایی، آمادگی جسمانی، فیزیولوژی ورزشی، موتور سواری و قایق رانی به نمایش درآمدند.

وی از اجرای نمایش هوایی با پرواز پرنده فوق سبک پاراموتور بر فراز پارک ائل گلی تبریز خبر داد که مورد استقبال علاقه مندان به ورزش های هوایی قرار گرفت.

سراجی به بازدید مدیرکل ورزش و جوانان ، مسئول تربیت بدنی سپاه عاشورا و رئیس کانون مرکزی بسیج ورزشکاران تبریز از غرفه های نمایشگاه اشاره کرد و افزود: در غرفه بسیج ورزشکاران تصاویر شهدای ورزشکار استان به نمایش گذاشته شده بود که حبیب ستوده نژاد ، علی حیدرپناه و سیامک نریمانی به مقام شامخ شهدا ادای احترام کردند.

این جشنواره و نمایشگاه در راستای گرامیداشت کنگره ۱۰هزار شهید آذربایجان شرقی از ۲۱ الی ۲۷ مهرماه در پارک ائل گلی تبریز برگزار شد.

ارسال نظرات