خبرهای داغ:
فرمانده سپاه عاشورا:

سازمان همیاری، یک الگوی موفق و موثر جهادی است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا با حضور در سازمان، همیاری شهرداری‌های آذربایجان‌شرقی از اقدامات و‌ فعالیت‌های انجام شده در طول یک و نیم سال گذشته قدردانی و بیان کرد: سازمان همیاری، یک الگوی موفق و موثر جهادی است.
کد خبر: ۹۵۴۹۲۰۵
|
۰۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، اصغر عباسقلی زاده با اشاره به اهميت و حساسیت مراقبت از بيت المال را ستودنی دانست و اقدامات اين سازمان در صيانت از اموال و همچنين احيا و افزایش کارایی ماشين آلات و تجهیزات سازمان را نقطه مثبتی در كارنامه مديريت فعلی این مجموعه برشمرد.

وی ادامه داد: با توجه به ماموریت های سازمان و گزارش های ارایه شده در خصوص احیای کارخانجات قطعات بتنی و آسفالت شبستر و ایلخچی که غیرفعال و یکی از آن ها ۱۲ سال راکد مانده بود، مصداقی عینی، مدیریت انقلابی و جهادی در حمایت از رونق تولید است که سازمان همیاری در راستای حمایت از شهرداری‌ها گام های موثری برداشته و موفق عمل نکرده است.

سردار عباسقلی زاده همچنین خرید ماشین آلات جدید و بازسازی ماشین آلات فرسوده و ارتقای توان تخصصی نیروی انسانی، اخذ مطالبات سنواتی، برگرداندن اموال بلاتکلیف بیت المال در سازمان را از جمله اقدامات بسیار مفید و  ارزشمند  خواند.

وی با تاکید بر اهمیت تلاش شبانه‌روزی برای خدمت به مردم، افزود: اقدام جهادی، اصلی‌ترین نیاز کشور برای پیشرفت و توسعه بیشتر می باشد که این موضوع در سازمان همیاری به عنوان یک الگوی موفق و موثر جهادی در استان، مشهود است.
 مدیر عامل سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی نیز در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده در طی یک و نیم سال گذشته ارائه و بیان داشت: سازمان همیاری شهرداری های استان از جمله سازمان هایی است که آیین نامه مالی و معاملاتی مختص سازمان را تدوین و جهت طی مراحل قانونی به وزارت کشور ارسال  کرده است.
عبدل زاده با اشاره به کارهای موثر و زیربنایی انجام گرفته در این سازمان گفت: در طی این مدت تلاش کردیم تا کارخانه های راکد سازمان از جمله کارخانه تولید قطعات بتنی، کارخانه آسفالت شبستر و کارخانه آسفالت ایلخچی را بازسازی و به مدار تولید بازگردانیم همچنین سازمان علاوه از آماده سازی شهرک 132 هکتاری طلائیه بعنوان بزرگترین پروژه در دست اجرای سازمان،،پروژه های دیگری در شهرداری های استان از جمله اجرای گلخانه 3700 متری شهرداری مراغه، زیرگذر هشترود، ساختمان شهرداری وشورای اسلامی ورزقان، پارک جنگلی میانه و پروژه های آماده سازی اراضی 73 هکتاری نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند و ... و همچنین سازمان در حوزه ی سرمایه گذاری اقدام به اخذ پیش پروانه ساختمانی جهت مشارکت با بخش خصوصی برای احداث مجتمع تجاری - مسکونی سازمان به مساحت 1060 متر مربع با زیر بنای 13500متر مربع با اعتباری بالغ بر 2000میلیارد ریال نموده است.
در پایان سردار عباسقلیزاده فرمانده سپاه عاشورا با اهدای یادبود تمثال شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی از زحمات مدیرعامل سازمان قدردانی کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها