با هدف حفظ آمادگی در برابر بحران؛

برگزای رزمایش پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام

با هدف حفظ آمادگی در برابر بحران رزمایش پدافند غیرعامل شرکت آب و فاضلاب ایلام برگزار شد.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۲۵
|
۰۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، به همت دفتر مدیریت بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان ایلام، رزمایش دفاع سایبری در شرکت آب و فاضلاب استان با حضور همکاران حوزه دفتر فناوری اطلاعات شرکت، با نظارت نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.

 

 یونس سلیمان نژاد مدیر دفتر بحران و پدافند غیرعامل آبفای استان گفت: به مناسبت هفته نکوداشت پدافند غیرعامل (۳ تا ۱۰ آبان‌ماه) رزمایش دفاع سایبری باهدف تداوم کسب‌وکار در حوزه ارتباطات زیرساخت و شرایط بروز آسیب در بانک‌های اطلاعاتی ناشی از نفوذ بدافزار برگزار گردید.

 

 سلیمان نژاد افزود: این رزمایش که در روز چهارشنبه سوم آبان‌ماه به نام پدافند سایبری نام‌گذاری شده در ساختمان شماره یک و در سطح شهرستان ایلام با حضور نمایندگان اداره کل پدافند غیرعامل استانداری برگزار شد.

 

 دراین‌رابطه مهدی نظرپور، مدیر دفتر فناوری اطلاعات شرکت و فرمانده عملیات با تأکید بر اهمیت برگزاری چنین رزمایش‌هایی گفت: باتوجه‌به تهدیدات مستمر مشهود در حوزه سایبری از سوی عوامل خارجی، لازم است که دستگاه اجرایی آمادگی لازم جهت مواجهه با شرایط بحرانی در این زمینه را داشته باشند.

 

 وی افزود: مجموعه مدیریتی شرکت آبفای استان ایلام نیز همسو با حساسیت‌های کلان پدافندی کشور نسبت به اجرای دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌های ابلاغی مرتبط با مباحث دفاع سایبری اقدام نموده و خوشبختانه با همکاری و رهنمودهای دستگاه‌های بالادستی تا کنون هیچ‌گونه اخلالی در بخش‌های IT و OT متوجه زیرساخت‌های خدمات‌رسان آبفای استان ایلام نگردیده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار