سردار عباسقلی زاده:

آذربایجان در طول تاریخ تاثیرگذار بوده است

تبریز- فرمانده سپاه عاشورا اظهارداشت: آذربایجان در طول تاریخ تاثیرگذار بوده که نمونه آن ویدادهای تاریخی همچون جنگ‌های جهانی اول و دوم، نهضت مشروطیت و انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۵۴۹۵۵۰
|
۰۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، اصغر عباسقلی زاده در همایش نقش آفرینان آذربایجان پیشرو در دوران دفاع مقدس در دانشگاه پیام نور تبریز به نقش مردم آذربایجان در انقلاب اسلامی اشاره و بیان کرد: اگر قیام ۲۹ بهمن  پس از قیام مردم قم حرکت مهمی در سرعت بخشیدن به پیروزی انقلاب داشت.

وی ادامه داد:‌ در سایه انقلاب اسلامی توانستیم در مقابل ابرقدرت‌های جهان که راه شمر، معاویه و یزید را ادامه می‌دهند، ایستادگی و مقاومت کنیم و در این راستا مدیون افرادی که شخصیت بالایی از لحاظ دیانت، بصیرت، معنویت، تعهد و ایمان داشتند، هستیم.

سردار عباسقلی زاده با تاکید به ایستادگی، مقابله و استواری در مقابل استکبار جهانی، گفت: وقتی دشمنان در دشمنی خود مصمم هستند ما هم باید در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کنیم و در این راستا نیز به برکت انقلاب مردم آزادی‌خواه در سرتاسر جهان در مقابل آمریکا و رژیم صهیونیستی از خواب غفلت رها شده و مقابله می‌کنند.

وی با اشاره به اقتدار مثال‌زدنی در همه عرصه‌ها به ویژه نیروهای مسلح، ارتش قهرمان، نیروی انتظامی، بسیج، سپاه و اقشار جامعه، اظهار کرد: این اقتدار و امنیت را مدیون نصیحت‌های پیامبر گونه امامان انقلاب و مردم با بصیرت هستیم که این مشکلات را تحمل کرده و در آستانه حل موانع هستیم.

سردار عباسقلی زاده هم‌پیمان شدن با آمریکا و انگلیس را محکوم به شکست دانست و یادآور شد: شاهان ملعون ایران و صدام با اعتماد به آمریکا و انگلیس جز بدبختی چیزی نداشته‌اند و مردم با ایمان، باور، اعتقاد به خداوند، اتحاد و انسجام، برنامه ریزی‌های دشمنان را نقش برآب می‌کنند.

ارسال نظرات