هم افزایی بین دستگاه های امنیتی از اصلی ترین مؤلفه های افزایش ضریب امنیت است

علی بابایی فرماندار کرمان گفت: هم افزایی بین دستگاه هایی امنیتی بعنوان یکی از اصلی ترین مؤلفه های افزایش ضریب امنیتی است.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۶۲
|
۰۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۵۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،سرهنگ پورامینایی فرمانده انتظامی شهرستان کرمان به همراه رؤسای کلانتری های شهر کرمان با دکتر جلالی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و علی بابایی فرماندار کرمان دیدار کردند.


در این جلسه علی بابایی فرماندار کرمان با قدردانی از زحمات شبانه روزی پرسنل خدوم انتظامی، امنیت موجود را حاصل تلاش های بی وقفه آنان دانست و از هم افزایی بین دستگاه هایس امنیتی بعنوان یکی از اصلی ترین مؤلفه های افزایش ضریب امنیتی نام برد .


وی با تشریح برخی از عوامل تأثیرگذار در بحث امنیت افزود:
در موضوع امنیت، فراجا فقط بخش از چرخه امنیتی است و دستگاه های امنیتی دیگری نیز در این چرخه دخیل هستند در حالیکه درصورت وجود و بروز مشکل در تأمین امنیت، از دید مردم تمام نگاه ها متوجه فراجاست .
رئیس شورای تأمین شهرستان کرمان اکثر شاخص های امنیتی شهرستان کرمان به استثناء چند شاخص را مثبت ارزیابی کرد و ابراز داشت :
در برخی از شاخص ها از جمله سرقت های خرد روند افزایشی بوده و نیاز به پیگیری و اقدامات بیشتر مسئولین اعم از انتظامی و دستگاه های اجرایی می باشد .
وی حضور معتادان متجاهر در شهر را یکی از عوامل افزایشی سرقت های خرد عنوان نمود و افزود :
معمولاً معتادان متجاهر بعد از بازپروری و خروج از کمپ ماده 16 ترک اعتیاد مجدداً اقدام به مصرف مواد می کنند و به چرخه جرم باز می گردنند و این بدلیل ناقص بودن چرخه از ورود به کمپ تا درمان و خروج از کمپ است، بایستی اینگونه افراد تحت نظارت باشند و برای آنها بعد از خروج از کمپ برنامه داشته باشیم .
رئیس شورای تأمین شهرستان کرمان کار در حوزه امنیتی را بیشتر از سایر حوزه ها ذکر کرد و نقش مسئولین دستگاه های اجرایی در تأمین امنیت را اساسی برشمرد .
فرماندار کرمان با اشاره به گستردگی حوزه کار فراجا اظهار داشت :
اگر فرد یا گروهی اقدام به هنجارشکنی کند و قبح کار شکسته شود جامعه دچار مشکل می شود، گاهاً برخی اقدامات ناشی از شرایط مرتبط با حوزه هایی که ارتباطی با امنیت ندارند فضا را به سمت و سوی امنیتی شدن سوق می دهد و نهایتاً به بحث امنیت و نیروی انتظامی می رسد .

ارسال نظرات
آخرین اخبار