خبرهای داغ:
فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش:

غفلت از آموزش و پرورش موجب مشکلات عدیده در جامعه می شود

تبریز- فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال غرب ارتش گفت: توجه اساسی به مقوله آموزش و پرورش برای پیشرفت و ترقی جامعه امری لازم و ضروری است و غفلت از آن می تواند مشکلات عدیده ای را برای کشور بوجود آورد.
کد خبر: ۹۵۴۹۸۸۴
|
۰۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، سرتیپ دوم عباس عظیمی در دیدار با مسعود سعادتی؛ مدیرکل آموزش و پرورش استان، اظهار داشت: توجه اساسی به مقوله آموزش و پرورش برای پیشرفت و ترقی جامعه امری لازم و ضروری است و غفلت از آن می تواند مشکلات عدیده ای را برای کشور بوجود آورد.

وی با بیان اینکه دشمن از تمام ابزار خود برای از بین بردن امید به آینده در میان مردم به ویژه نسل جوان استفاده می کند گفت: لازم است سازمان ها و نهادهای ذیربط به خصوص آموزش و پرورش با برنامه ریزی و ایجاد بسترهای مناسب تربیتی و فرهنگی اقدامات درخور و شایسته ای برای پیوندی عمیق و مستحکم نوجوانان و جوانان با آرمان ها و ارزش های اسلامی صورت دهند.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمالغرب خاطرنشان کرد: پدافند هوایی نقش برجسته ای در ارتقای توان رزم نیروهای مسلح دارد و باوجود تهدیدات منطقه ای و فرامنطقه ای علیه جمهوری اسلامی ایران شاهد امنیت پایدار هوایی در سراسر آسمان کشور هستیم.

 مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی هم در این دیدار بیان کرد: پدافندهوایی یکی از مجموعه های با اهمیت و دارای اولویت در نیروهای مسلح است که با داشتن نیروی انسانی جوان، با انگیزه و متخصص به موفقیت ها و دستاوردهای چشمگیری دست پیدا کرده است.

سعادتی گفت: پدافندهوایی نقش تعیین کننده ای در نبردهای امروزی و آینده خواهد داشت و ما به خود می بالیم که مجموعه پدافندهوایی کشور با اعتماد به توان و دانش بومی، مقتدرانه در فضای آسمان جمهوری اسلامی حضور دارد.

ارسال نظرات