به همت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه استان زنجان؛

یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه در دهستان قره پشتلو زنجان برگزار شد

زنجان - همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه به همت قرارگاه پیشرفت وآبادانی سپاه استان زنجان و با حضور دانش آموزان و مسئولان در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهر ارمغانخانه برگزارشد.
کد خبر: ۹۵۵۰۱۴۰
|
۰۸ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲

به گزارش خبرگزاری بسیج زنجان،همزمان با هفته بسیج دانش آموزی یادواره شهدای دانش آموز و شهدای غزه با حضور دانش آموزان و والدین، مدیران و معلمان، مسئولان و اهالی دهستان قره پشتلو با مشارکت شهرداری شهر ارمغانخانه، مدارس متوسطه اول و دوم بخش قره پشتلو، اداره آموزش و پرورش ناحیه یک، بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان زنجان در مسجد حضرت امیرالمومنین(ع) شهر ارمغانخانه برگزار شد. 

در ابتدا این مراسم سرهنگ غورقانلو، جانشین قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه انصارالمهدی (عج) استان زنجان هدف از برگزاری این یادواره ها را گرامیداشت یاد و نام شهدای دانش آموز و یادبود شهدای مظلوم غزه،انتقال پیام شهدا به نسل جدید و تجدید میثاق با شهدا عنوان کرد و گفت:یادواره های شهدای دانش آموز و شهدای غزه با عنوان عملیات‌ نسیم‌شهادت همزمان با هفته بسیج دانش آموزی در دیگر مناطق هدف قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه استان زنجان نیز برگزار خواهد شد.

در ادامه سرهنگ موسوی، مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس استان با اشاره به ۳۶۰۰۰ شهید دانش آمو، آنان را الگوی مناسب برای دانش آموزان و آینده سازان انقلاب اسلامی بر شمرد واظهار داشت: خون شهدا جریان ساز مقاطع مختلف انقلاب اسلامی است.

وی ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم غاصب صهیونیستی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری(مدظله العالی) آمریکا را شریک جرم جنایات صهیونیستها عنوان کرد و افزود: مقاومت تنها راه پیروزی رزمندگان فلسطینی و شکست صهیونیستها است.

لازم به ذکر است در پایان این مراسم با توجه به برگزاری مسابقه روزنامه دیواری، انشانویسی، دلنوشته، نقاشی، سرودن شعر‌، اجرای سرود و... در خصوص شهدای دانش آموز و شهدای غزه در بین دانش آموزان از برگزیدگان این مسابقات تجلیل بعمل آمد و همچنین از مدیران و معلمان مدارس نرگس و ادب نیز به پاس همکاری بسیار شایسته در برگزاری یادواره تجلیل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار