خبرهای داغ:
مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالرضا(ع) خراسان جنوبی در گفتگو با "خبرگزاری بسیج":

انتخاب ۳۷ نفر از خانواده کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) در مرحله استانی مسابقات "شمیم ورزشی‌"

اکبری گفت: جشنواره فرهنگی، ورزشی ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه انصارالرضا (ع) در رشته‌های دارت، شنا، آمادگی جسمانی، تیراندازی، والیبال، هفت سنگ و تکواندو با شرکت ۱۷۸ نفر در دو مرحله در خراسان جنوبی برگزار شد و در مجموع ۳۷ نفر به عنوان برترین های این جشنواره در استان معرفی شدند.
کد خبر: ۹۵۵۰۲۹۶
|
۱۱ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷

عفت اکبری مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا (علیه السلام) استان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی از برگزاری مسابقات "شمیم ورزشی" ویژه خانواده‌های کارکنان سپاه خبر داد و گفت: جشنواره فرهنگی، ورزشی ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه انصارالرضا (علیه‌السلام) در دو بازه زمانی ۲۵ تا ۲۸ مهر ماه در رشته‌های دارت، شنا، آمادگی جسمانی، تیراندازی و از دوم تا پنجم آبان ماه در رشته‌های والیبال، هفت سنگ و تکواندو در استان برگزار شد.

وی با بیان اینکه در این دو مرحله از جشنواره ورزشی ویژه همسران و دختران کارکنان سپاه استان؛ ۱۷۸ نفر شرکت کردند، افزود: در مرحله اول این مسابقات که در مهر ماه برگزار شد ۱۷ نفر در مرحله استانی حائز رتبه برتر شدند و در مرحله دوم که در آبان ماه برگزار شد ۲۰ نفر در این جشنواره برگزیده استانی شدند.

انتخاب ۳۷ نفر از خانواده کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) در مرحله استانی مسابقات

اکبری ادامه داد: مرحله کشوری این مسابقات در استان قم و به میزبانی سپاه علی ابن ابیطالب (ع) این استان برگزار شد که خراسان جنوبی در مسابقات والیبال صاحب ۴ مقام ورزشی و کاپ اخلاق شد، همچنین در رشته تکواندو یک نفر از استان مقام سوم را کسب کرد.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا (ع) بیان کرد: برگزاری کارگاه‌های آسیب شناسی کم تحرکی، پیاده روی، طب اسلامی در زمینه ورزشی از جمله اقدامات این مرکز برای کارکنان سپاه استان در زمینه تربیت بدنی و ورزش است.

 

انتخاب ۳۷ نفر از خانواده کارکنان سپاه انصارالرضا(ع) در مرحله استانی مسابقات

وی، از برگزاری جشنواره "شمیم علوی" در رشته‌های فرهنگی، ادبی و هنری ویژه خانواده کارکنان سپاه استان خبر داد.

اکبری اظهار داشت: برگزاری مسابقات قرآنی از دیگر برنامه‌های مرکز فرهنگی خانواده سپاه است؛ که کلاس‌های حفظ و روان خوانی قرآن برای کودکان زیر ۶ سال، برگزاری مسابقات اذان ویژه پسران، برگزاری مسابقات ترتیل، مفاهیم، تفسیر، حفظ ۱۰ و ۲۰ جزء قرآن در این راستا را داریم که در این راستا در مرداد ماه امسال ۲۰۰ نفر از فرزندان و همسران کارکنان سپاه استان در مسابقات شرکت کردند.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا (ع) عنوان کرد: دو نفر از خراسان جنوبی در مرحله کشوری مسابقات قرآنی و مباحث مربوط به آن در سطح نیرو‌های مسلح به عنوان نماینده سپاه در رشته مفاهیم و حفظ ۱۵ جزء قرآن حضور و شرکت داشتند.

اکبری، به برگزاری اردو‌های تفریحی و زیارتی برای کارکنان سپاه استان و خانواده‌های آن‌ها اشاره کرد و گفت: اردو‌های تفریحی و زیارتی مشهد، طبس، کرمان و اردو‌های راهیان نور جنوب و غرب کشور با تسهیلگری و حمایت مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصارالرضا (ع) برای کارکنان و خانواده‌های آن‌ها برگزار می‌شود.

وی عنوان کرد: برگزاری کلاس‌های مشاوره و مددکاری، مشاوره تحصیلی، خانوادگی، حقوقی، روانشناسی، سبک زندگی، برگزاری دوره‌های آموزش تحصیلی، شناسایی نخبگان علمی و تحصیلی و ارائه خدمات حمایتی از آن‌ها از دیگر برنامه‌های اجرایی مرکز فرهنگی خانواده سپاه استان برای کارکنان، بسیجیان و سربازان است.

مسئول مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا (ع) از برگزاری چهارمین مرحله جشنواره "گوهر فاطمی" در استان خبر داد و گفت: در سال گذشته ۲۰ نفر از خراسان جنوبی به مرحله کشوری این جشنواره راه یافتند که ۳ نفر در در سطح نیرو‌های مسلح در رشته‌های فیلم کوتاه، تئاتر و سرود رتبه برتر کسب کردند.

اکبری ادامه داد: امسال فرصت شرکت در جشنواره "گوهر فاطمی" و ارسال آثار به چهارمین مرحله این جشنواره برای کارکنان سپاه استان، بسیجیان فعال و سربازان با ارسال آثار فرهنگی و هنری تا ۱۵ آبان ماه ۱۴۰۲ تمدید شده است.

وی مطرح کرد: توزیع "فصل نامه‌های آشنا" به صورت چاپی و مجازی برای کارکنان و خانواده آنها، برگزاری کلاس‌های سواد رسانه، تسهیل ازدواج، راه اندازی کانال‌های مجازی اطلاع رسانی برای خانواده کارکنان از دیگر برنامه‌های مرکز فرهنگی خانواده سپاه انصار الرضا (ع) است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار