خبرهای داغ:
جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب:

جمهوری اسلامی روح مقاومت را در منطقه نهادینه کرده است

تبریز- جانشین منطقه پدافندهوایی شمالغرب کشور گفت: جمهوری اسلامی با بهره گیری از مکتب عاشورا روح مقاومت را در منطقه نهادینه کرده است.
کد خبر: ۹۵۵۰۵۷۵
|
۱۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیرسرتیپ دوم جعفر صالح در جمع کارکنان این یگان پدافندی با بیان اینکه فناوری‌های دفاعی ما متناسب با تهدیدات روز تغییر می‌کند، افزود: نیروی پدافندهوایی یک نیروی بااقتدار و عزتمند در سطح منطقه است که با تبدیل تهدیدها به فرصت‌ها به فناوری‌های نوین دفاع هوایی دست یافته است.

وی افزود: قابلیت‌های دفاعی نیروی پدافندهوایی ارتش با تقویت باور و اعتماد به توان و دانش داخلی و ارتباط با شرکت‌های دانش بنیان به مرحله‌ای از پیشرفت رسیده است که امروز مایه خرسندی و احساس عزت مردم است.

سرتیپ دوم صالح بااشاره به اینکه با بهره گیری از انواع موشک‌ها و سامانه‌های پدافندی ساخت داخل استیلای هوایی را در سطح منطقه به دست آوردیم گفت: در کنار کارکنان نیروی هوافضای سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با شجاعت و شهامت تمام از کیان جمهوری اسلامی دفاع کرده و آماده مقابله با هرگونه تهدید هوایی هستیم

وی خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی در طول عمر بابرکت خود همواره مدافع مظلوم و ستمدیده بوده و با بهره گیری از مکتب سرخ عاشورا و شهدا روح مقاومت را در سطح منظقه نهادینه کرده است.

ارسال نظرات