سردار عباسی:

۱۳ آبان نماد بصیرت، استکبار ستیزی و دشمن شناسی است

زنجان _ فرمانده تیپ ۳۶ انصارالمهدی( عج) گفت: ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و نماد بصیرت، استکبار ستیزی و دشمن شناسی است .
کد خبر: ۹۵۵۱۱۹۴
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۷

۱۳ آبان نماد بصیرت، استکبار ستیزی و دشمن شناسی است

سردار محمدرضا عباسی در گفتگو با خبرنگار بسیج زنجان؛ اظهار داشت: روز ۱۳ آبان روز شکستن هیبت آمریکا و روز استواری ملت ایران است.

وی ادامه داد: افول ابرقدرتی و فروپاشی ابهت پوشالی استکبار نشان از این دارد که امت اسلامی ایران در مبارزه با استکبار عزمی راسخ و جدی دارند به گونه‌ای که امنیت امروز ایران اسلامی همچون خاری در چشم دشمنان شده است.

سردار عباسی با تاکید بر اینکه برگزاری مراسم راهپیمایی ۱۳ آبان در تاریخ کشور، همواره برجسته و سربلند است، گفت: ۱۳ آبان روزی بود که فرزندان این مرز و بوم به جهانیان فهمانند که با توکل به خداوند و با الگو گرفتن از سیره شهدا می‌توان در برابر استکبار با هوشیاری ایستاد.

وی خاطرنشان کرد: این روز تجلی بصیرت، استکبار ستیزی و دشمن شناسی ملت انقلابی ایران بوده و با نثار خون شهدای دانش‌آموز و دانشجو در تاریخ انقلاب ماندگار شده است.

وی اضافه کرد: در این روز دانش‌آموزان، دانشجویان و روحانیون به همراه آحاد مردم از آزادی، عزت و استقلال ایران اسلامی دفاع کردند و نقش بی بدیل تاریخی خود را در مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از آزادی و استقلال کشور به اثبات رساندند.

فرمانده تیپ ادامه داد:همچنین در این روز دانشجویان پیرو خط امام با الهام از اندیشه‌های استکبار ستیزانه و ضد استعماری امام راحل (ره)، لانه فساد جاسوسی شیطان بزرگ را به تسخیر درآوردن و باری دیگر ضربه‌ای ویرانگر بر ساختار استکبار جهانی وارد کردند.

این مسئول با بیان اینکه امام خمینی (ره) از این روز به عنوان انقلاب دوم یاد کردند، افزود: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری این روز نماد تعدی و تجاوز استکبار نسبت به کشور‌ها از جمله ملت غیور ایران اسلامی است که با آگاهی و هوشیاری مردم برای دفع آن اقدام شده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار جهانی به سرکردگی آمریکای جهانخوار همواره با اهرم‌ها و ابزار‌های مختلف علیه انقلاب مقدس اسلامی دست به توطئه زده است، بیان داشت: امروز همین انقلاب ما باعث شده بیداری اسلامی در کشور‌های اسلامی نیز اتفاق بیفتد، چه کشور‌هایی که زمانی زیر سیطره آمریکا بودند امروز در برابر همین که به گفته خودشان ابر قدرت و کدخدای جهان هستند ایستادگی کرده و انقلاب ما را الگوی خود قرار دهند.

این مقام مسئول حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان را پاسخ کوبنده به استکبارگران بیان و اظهار داشت: ملتی که خون‌های زیادی را برای حفظ اسلام و انقلاب اسلامی خود نثار کرده است از آرمان‌های خود دست برنمی دارد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار