خبرهای داغ:
امام جمعه کازرون:

رمز پیروزی حرکت در مسیر دین همراه با صبر و استقامت است/ دانش آموزان نسل جدید در استکبار ستیزی از همه دوره ها جلوتر هستند

محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ایمان به غیب امید زندگی مسلمان و اعتماد به آینده درخشان می باشد.
کد خبر: ۹۵۵۱۲۶۰
|
۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از فارس، حجت الاسلام محمد صباحی امام جمعه شهرستان کازرون در خطبه های نماز جمعه این هفته اظهار داشت: ایمان به غیب امید زندگی مسلمان و اعتماد به آینده درخشان می باشد.

وی ادامه داد: دنیا بر مبنای ایمان به غیب است با دوشرط حرکت و عمل در مسیر ارزش های دین و صبر و استقامت در سختی ها و گرفتاری هاست.

امام جمعه کازرون تاکید کرد: با ایمان به غیب خداوند متعال در دوره نا برابری ها زندگی می کنیم و ان شالله شاهد پیروزی و آینده حکومت اسلام در دل ها و جان های منتظران خواهیم بود.

وی تصریح کرد: ایمان به غیب آینده درخشان را، بن بست ها را، یاس و نا امیدی و درماندگی را برای کسانی که در مسیر ارزش ها دینی همراه با صبر و استقامت هستند ترسیم می کند.

حجت الاسلام محمد صباحی در خطبه دوم با گرامی داشت روز 13آبان روز دانش آموز و یاد و خاطره شهدای دانش آموز و 147شهید دانش آموز کازرون گفت: امروز استکبار ستیزی، انقلابی گری، دشمن ستیزی و آینده نگری در بین دانش آموزان از اوایل انقلاب جلوتر می باشند.

وی یادآور شد: قدمت آموزش و پرورش کازرون 120ساله می باشد که شاهد درخشش دانش آموزان این شهر در رقابت های استانی و کشوری هستیم.

امام جمعه کازرون با توجه به وضعیت برخی از مدارس شهرستان در کلنگی و قدیمی بودن از خیرین جهت بازسازی مدارس دعوت به عمل آورد.

وی به دنیای ظلم و تبعیض در برابر حملات اسرائیل به غزه پرداخت و خاطر نشان کرد: 16سال محاصره از زمين، دریا و هوا غزه را تبدیل به یک زندان بزرگ نموده است.

حجت‌الاسلام صباحی گفت: در دنیا هر دولتی ارتشی دارد ولی در اسرائیل ارتش دولت دارد و این بیانگر این است که همه مسلح هستند.

وی در انتها با توجه به در پیش بودن سخنران سید حسن نصرالله دبیر کل حزب الله لبنان گفت: همه یاور مظلوم و یاوران مقاومت هستیم و حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام می داریم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار