‍ تاکید امام جمعه اردبیل بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

نماینده ولی‌فقیه در استان اردبیل بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد.
کد خبر: ۹۵۵۱۸۵۹
|
۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۷

‍ تاکید امام جمعه اردبیل بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، آیت‌الله عاملی عصر امروز در جلسه شورای امر به معروف و نهی از منکر استان بر ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه تاکید کرد و گفت: این امر در راستای کاهش آسیب‌های اجتماعی و تحکیم بنیان خانواده بسیار تاثیرگذار است.

وی بیان کرد: فریضه امر به معروف و نهی از منکر بسیار حائز اهمیت است و دستگاه‌های اجرایی هم باید در این راستا اهتمام ویژه داشته باشند.

امام جمعه اردبیل ضمن قدردانی از تلاش‌های و اقدامات ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان تصریح کرد: اقدامات و برنامه‌های این ستاد در استان تاثیر گذار بوده و نیاز است این اقدامات و برنامه همچنان به طور متداوم و همراه باخروجی انجام شود.

عاملی با اشاره به توطئه‌های دشمنان برای ترویج فرهنگ غربی گفت: با ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه این توطئه‌ها خنثی شدنی است.

وی گفت: از مدیران دستگاه‌های اجرایی انتظار می‌رود همکاری خوبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته باشند و خدمت صادقانه به مردم و تکریم ارباب رجوع و مبارزه با فساد و حل مشکلات مردم مبنای کارشان باشد.

امام جمعه اردبیل افزود: امروزه امر به معروف و نهی از منکر در حوزه‌های و بخش‌های مختلف ضروری است تا حق و حقوق مردم و بیت‌المال پایمال نشود و آسیب و بحرانی در حوزه‌های مختلف به وجود نیاید.

حجت الاسلام سید ابراهیم میر عباس‌زاده، دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هم از کسب رتبه سوم ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان در کشور خبر داد و افزود: تمام تلاش امان را با همکاری و حمایت مردم و مسئولان می‌کنیم تا این جایگاه را ارتقا دهیم.

وی افزود: مردم استان همکاری بسیاری خوبی با ستاد امر به معروف و نهی از منکر داشته‌اند که این امر قابل تقدیر و قدردانی است.

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان ضمن قدردانی از حمایت‌های نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل و دستگاه‌های اجرایی گفت: برگزاری دوره‌های امر به معروف و نهی از منکر در استان به طور مداوم برگزار می‌شود.

وی گفت: اهداف و رویکرد ستاد دفاع از حق و حقوق مردم در حوزه‌های مختلف است و در این راستا از هیچ تلاشی دریغ نمی کنیم تا مطالبات مردم در حوزه‌های مختلف تحقق یابد و در این راستا دبیران ستاد در دستگاه‌های اجرایی و خدمات رسان حضور دارند تا مطالبات مردم در سریع‌ترین زمان ممکن پیگیری و تحقق یابد.

میر عباس‌زاده بیان کرد:در راستای حجاب هم برنامه‌های مختلفی توسط ستاد انجام شده که با استقبال اقشار مختلف مردم روبه‌رو شده است.

وی خواستار اختصاص مکان و ساختمان مناسب برای فعالیت ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استان شد با وجود نبود مکان مناسب و کمبود نیرو از اهداف و رویکر ستاد به هیچ وجه باز نمی‌مانیم.

در پایان این مراسم از دستگاه های برتر در حوزه امر به معروف و نهی از منکر در استان تجلیل و قدردانی شد.

ارسال نظرات