مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان:

۱۳ آبان، بیانگر استکبار ستیزی جوانان کشور است

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت: ۱۳ آبان بیانگر ولایت پذیری، ولایت خواهی و استکبار ستیزی جوانان این مرز و بوم است.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۰۵
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرزاد مزارعی، مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان با اشاره به اهمیت رخداد ۱۳ آبان گفت: همانطور که امام خمینی (ره) گفتند، تسخیر لانه جاسوسی، انقلاب دوم برای کشور بود.
او با بیان اهمیت موضوع استکبار ستیزی، افزود: با تسخیر لانه جاسوسی آمریکا، به ابرقدرت‌های پوشالی جهان نشان دادیم که برای آزادی و استقلال اسلامی خود، از هیچ چیز نمی‌ترسیم.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان تاکید کرد: ۱۳ آبان روزی است که به مستکبرین و ظالمین جهان ثابت شد که پویایی و آزادیخواهی به‌واسطه‌ی تعالیم اسلام در قشر جوان و نخبه ما نهادینه شده است.
وی اظهار داشت: ۱۳ آبان نشان داد جوانان ما که آینده سازان کشور هستند، به مسائل کشور خود آگاه هستند و می‌توانند نقش فعالی را ایفا کنند.
مزارعی گفت: در این روز‌ها نیز مرتبا در رسانه‌های مختلف، این پویایی را در قشر جوان فلسطینی شاهدیم، که به لطف الهی نشان دهنده صدور انقلاب اسلامی به آن‌سوی مرز هاست.
مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی کرمان افزود: ۱۳ آبان بیانگر ولایت پذیری، ولایت خواهی و استکبار ستیزی جوانان این مرز و بوم است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار