خبرهای داغ:
جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران:

اقتدار و صلابت ارتش حاصل نبوغ جوانان دانشمند ایرانی است

تبریز- جانشین معاون عملیات ارتش جمهوری اسلامی ایران اظهارداشت: اقتدار و صلابت ارتش دلاور و قهرمان جمهوری اسلامی ایران حاصل نبوغ جوانان دانشمند ایرانی است و باید قدردان وجود چنین جوانانی باشیم.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۳۰
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، امیر سرتیپ دوم محمود محمودی در بازدید از گروه های پدافند هوایی شمالغرب کشور، پیشرفت و اقتدار ارتش را روز افزون دانست و افزود: این اقتدار و و صلابت با تکیه بر دانش بومی، همت دانش آموختگان و دانشمندان ایرانی حاصل شده است که پیشرفت های چشمگیر چند سال اخیر در حوزه های دفاعی و امنیتی را در عرصه های مختلف زمینی، هوایی و دریایی رقم زده است.

وی با بیان اینکه پیشرفت های نیروهای مسلح، ایران اسلامی را در مقابل هرگونه تهدیدات ایمن کرده است، ادامه داد: امروز با اقتدار نیروهای نظامی اعم از ارتش، سپاه پادساران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و بسیج دشمنان جرات کوچک ترین تعرضی به خاک جمهوری اسلامی را ندارند.

امیر محمودی با اشاره به اینکه دشمن درصدد فاصله گرفتن جوان ایرانی از ارزش های دینی و انقلابی است، یادآور شد: ایمان، ایثار، مجاهدت و وطن دوستی در جوانان ایرانی به درخت تنومند و قدرتمندی تبدیل شده است که هیچ سلاحی در دنیا قابلیت مقابله با آن را ندارد و این سرمایه بزرگ در قلب فرد فرد فرماندهان و کارکنان ارتش متجلی است.

وی گفت: پدافند هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران با برخورداری از انواع سامانه های پدافندی و موشکی تحت شبکه یکپارچه پدافند هوایی کشور، آمادگی مقابله با انواع تهدیدات هوایی در هر ارتفاعی و با هر سطح مقطع راداری را دارد.

ارسال نظرات