مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا:

برنامه هفته بسیج متمایز از سال‌های قبل خواهد بود

ساری-مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا گفت: برنامه هفته بسیج سال جاری متمایز از سال‌های قبل خواهد بود.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۴۹
|
۱۸ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا  با دکتر الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران کشور با هدف تشریح و اجرای هر چه بهتر برنامه های هفته بزرگداشت بسیج دیدار کرد.

نشست صمیمی دکتر حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف

در ابتدای این دیدار حسینیان به ارائه گزارشی از اجرای برنامه‌های متنوع در این هفته پرداخت و معیار بسیج را بصیرت دانست و گفت: معیار و اندازه گیری بسیج بر بصیرت است و این معیار بسیج در همه میدان ها، میدان جنگ، سازندگی، اقتصاد و ... حاضر است و این خود گستردگی بسیج را نشان می دهد که در تمامی صحنه ها حضور دارد.

در ادامه اله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات کشور نیز پیشاپیش ضمن تبریک و گرامیداشت هفته بسیج و با اشاره به شاخص‌های یک بسیجی که برگرفته از مضامین و فرمایشات مقام معظم رهبری است گفت: کسی که برای استقلال و هویت ملت خود ارزش قائل است بسیجی است در حقیقت ان کسی که تفکر و ایده بسیجی دارد از نظر ما بسیجی است و برای ایران اسلامی مفید و مؤثر است .

در ادامه نشست ها، سید جواد حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگری و کارخانجات سپاه کربلا با دکتر حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف و بازاریان کشور ، دکتر الله بداشتی مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات برای حل مشکل بازرگانی شرکت برنج پردیس گلستان مستقر در مازندران هم دیدار کرد.

نشست صمیمی دکتر حسن پور مسئول سازمان بسیج اصناف

که در ادامه پیگیری های موثر سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا  در حل مشکلات واحد های تولیدی خرد و کلان استان ، حسینیان مسئول سازمان بسیج کارگران و کارخانجات سپاه کربلا با همراهی مهندس فخرآور مدیرعامل شرکت برنج پردیس گلستان با هدف ایجاد فضای صادرات این محصول ارزشمند داخلی با برگزاری جلسه هماهنگی جهت ایجاد دفتر و صادرات محصول برنج به کشور عراق بعمل آمد ، در پایان این نشست نیز مصوب شد نشست هماهنگی با نماینده اتاق بازرگانی ، نماینده کشور عراق و همچنین مدیرعامل هلدینگ گلستان طی ماه آتی برگزار و تفاهم همکاری برگزار و قرارداد نهایی نیز منعقد گردد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار