دبیر استانی هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق اعلام کرد

ارسال ۱۱۸۹ اثر به جشنواره مردمی «مدرسه عشق» در استان مرکزی

دبیر هفتمین جشنواره مردمی مدرسه عشق در استان مرکزی از ارسال ۱۱۸۹ اثر به این جشنواره در استان خبر داد.
کد خبر: ۹۵۵۲۰۸۱
|
۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی؛ نورالله شعبانی دبیر استانی هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» با اشاره به تمدید زمان این جشنواره فرهنگی و هنری گفت: مهلت ارسال آثار به «جشنواره مردمی مدرسه عشق» تا ۲۰ آبان تمدید شده است و علاقه‌مندان فرصت دارند تا آثار خود را به این جشنواره ارسال کنند.

وی افزود: هدف اصلی این دوره از جشنواره مردمی «مدرسه عشق» را روایت اعلام کرد و گفت: مردمی بودن و گستردگی از دیگر اهداف این جشنواره است و شرکت‌کنندگان می‌توانند آثار خود را در قالب هنر‌های تجسمی، هنر‌های تصویری و نمایشی، سرود و موسیقی، ادبیات، نشر مکتوبات و دیجیتال به این جشنواره ارسال کنند.

دبیر استانی هفتمین جشنواره مردمی «مدرسه عشق» تصریح کرد: تا به امروز استقبال خوبی از سوی هنرمندان و فعالین استان از این جشنواره شده است به طوری که ۱۱۸۹ اثر در بخش‌های مختلف به دبیرخانه جشنواره رسیده است.

شعبانی خاطرنشان کرد: اقشار مختلف مردم می‌توانند آثار خود را با محورهای امیدآفرینی، فرهنگ کار و تولید، جمعیت، حل مشکلات محله به توان مردم، جهاد برای مردم، بانوی ایرانی، ایران زیبا، ایران قوی، جامعه آگاه و قهرمانان ملی به آدرس madreseheshgh.ir ارسال کنند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار