خبرهای داغ:
سردار بابازاده:

نباید بگذاریم دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود

تبریز-فرمانده قرارگاه منطقه‌ای عاشورا از خانواده‌های شهدا و رزمندگان به عنوان سرمایه‌های نظام یاد کرد و با بیان اینکه زنده نگه داشتن یاد شهدا در حقیقت عین شهادت است تاکید کرد: نباید بگذاریم دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.
کد خبر: ۹۵۵۲۴۶۶
|
۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی،سردار جلیل بابازاده در یادواره شهدای اطلاعات لشکر ۳۱عاشورا در تبریز،با اشاره به تلاش دشمنان برای کاهش اقتدار نظام، رسالت کنونی رزمندگان جنگ تحمیلی به عنوان مردان روز‌های سخت انقلاب در عصر حاضر را دفاع از ارزش‌های نظام دانست.

وی افزود: باید در ادامه مسیر نورانی و حق جنگ تحمیلی، در تبعیت از امر ولایت فقیه به اندازه توان و وسع خود در جهاد تبیین تلاش کنیم و بدانیم نصرت الهی با ماست.

نباید بگذاریم دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود

نباید بگذاریم دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود

پخش کلیپ، خاطره گویی یکی از رزمندگان گردان ویژه شهدای کربلا، تجلیل از خانواده‌های شهدای اطلاعات لشکر ۳۱ عاشورا و رونمایی از کتاب‌های تازه به چاپ رسیده مرتبط با این شهدا بخش های مختلف این یادواره بود.

برپایی نمایشگاه عکس شهدای شاخص و شهدای اطلاعات لشکر ۳۱عاشورا به همراه استقرار و خدمت رسانی غرفۀ بهداشتی و پزشکی در سالن برگزاری یادواره نیز از برنامه های جنبی این رویداد بود.

نباید بگذاریم دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود

یاد و خاطره ۱۷۴ شهید گردان اطلاعات سپاه عاشورا در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید آذربایجان شرقی گرامی داشته شد.

 دومین کنگره ملی بزرگداشت مقام ۱۰هزار شهید آذربایجان شرقی آذرماه سالجاری در تبریز برگزار می‌شود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار